Ik ben er ongeveer 3 jaar geleden achter gekomen dat ik een chlamidia infectie had opgelopen. Door allerlei vreemde klachten, zoals altijd aanwezige buikpijn en veel afscheiding, kwam de arts erachter dat het door een chlamidia infectie kwam. Op dat moment ging alles in een keer erg snel. Op een echo konden ze namelijk zien dat er een flinke cyste boven mijn baarmoeder zat. Ze hebben deze binnen een week weggehaald. Na de operatie had ik pas door hoe normaal het is om zonder pijnklachten door het leven te gaan....(zo ´n halfjaar lang pijn gehad).
Omdat we toen nog niet met kinderen bezig waren, maakte ik mij nog nergens druk om. Echter sinds 1,5 jaar zijn we bewust bezig met de kinderwens. Helaas is deze wens nog steeds niet uitgekomen. Ik wijt het dan ook echt aan het hele chlamidia verhaal.
We lopen nu in het ziekenhuis diverse onderzoeken door. Ben heel benieuwd naar de uitslag...... Gelukkig kregen we door dit verhaal wel snel een doorverwijzing naar de gynaecoloog. Op 4 november krijgen we de uitslagen van alle onderzoeken. Toch ben ik elke maand nog weer teleurgesteld wanneer ik ongi wordt, hoop zo dat het alsnog spontaan gaat gebeuren. Misschien een leuk Sinterklaaskado......?!