Chocola...

Hehe, dit weekend weer naar NL geweest en zaterdag 4 repen verkade gekocht. Ik heb er nu nog maar twee...
Ik ben zo verslaafd! Verkade Melk, choco pepernoten, m&ms, Gianduja (cote d'or), ... Scheelt dat ik niet op mijn lijn hoefd te letten: geluksvogel! Ik heb in de periode van BV ruim 1 mnd van de chocolade afgekickt omdat mijn dochter onrustig was en last had van eczeem; wie weet dat het dara van kwam. Was dus niet zo maar oh wat was dat lastig voor mij!!!!!
Succes,
Esther

"Hi my name is Ilja and i am a chocoholic!"

Tja toegeven is de eerste stap zeggen ze. haha ik ben zo erg, bestel zelfs Nederlandse chocolade bij een postorder bedrijf! Amerikanen zijn goed in een hele hoop junkfood...maar chocola daar hebben ze geen kaas van gegeten. Dat en dubbelzoute drop (absoluut noodzakelijk als ik ongesteld moet worden)...haha alsof ik al niet genoeg opzwel, moet ik ook nog even een flinke dosis zout aan mezelf toevoegen, ach bol en gelukkig is volgens mijn man beter ook al moet hij bijna braken bij de gedachte aan zoute drop, je moet Nederlandse genen hebben volgens hem om drop lekker te vinden hahaha)

Ajuus, ilja

Haha Ilja, wat weer een reactie!!

Gek he die buitenlanders dat ze geen drop lusten...

Nou ja, het is me tot nu toe nog gelukt er vanaf te blijven, gisteren ook dus hiep hiep hoera want eigenlijk eet ik elke dag wel iets met chocola... Edwin heeft zoiets van "joh als jij het lekker vindt, lekker doen", dus hij neemt ook chocola mee enzo haha (heeft ook wel een lichte voorkeur voor stevige vrouwen )

Pppfffff ga het wel eens even aanzien hoelang ik zonder kan

Groetjes Jenneke

Terug
Bovenaan