chris

Hé Marjan,

Oh jullie mogen al lekker vroeg. Spannend hè. Wij pas einde vd middag om 17.30. Wij willen het onze ouders nl met sinterklaas vertellen (ben zat. 5 dec. precies 12 weken) en wilde dus eigenlijk die week voor de echo. Maar we konden het niet gepland krijgen. Als ik vrij was was de praktijk dicht en als zij konden moet ik werken, je kent het wel. En ik wilde liever niet naar het Diagnostisch centrum (is ook weer verder weg) Maar ze hadden toevallig een avond spreekuur en doen ze voor ons een echo. Wij helemaal blij. Nu moet ik nog 2 weken wachten, het duurt nog zo lang. Hoe ver ben jij? Hebben jullie het al verteld aan je familie, vrienden enz?

Groetjes Chris

Oh nu zie ik het bericht van Noompje pas. Leuk hoor, ja we houden elkaar op de hoogte. Ik kan alleen niet die dag reageren, want ben daarna meteen weg, maar dan lees ik het de volgende dag wel allemaal.

hoi meiden,
leuk met z´n 3en.
ik heb al snel gebeld.omdat ik vaak op vrijdag werk dan me man vrij is.hij kan weleens op dinsdag later beginnen,maar bij 11 weken moet ie op cursus.
dan maar 4 dec dat heb ik weekje vrij.
ik ben dan 10,3 of 10,2 week
had het liefst gedaan als ik 11 weken was dan heb je mooie echo.
maar goed met 10 weken kan je ook goed zien,als ik maar springlevend kind mag zien.
24 dec ga ik de eerste controle bij de verloskundige.kunnen me 2 kids ook mee.ik ben gisteren voor de intake geweest.het is een klein praktijk met z´n 2en.ik ben verhuisd naar een ander dorp.vorige plek zaten er 5 meiden.1 daarvan is hier komen werken,dus die is al bekend voor me.maar ze kunnen hier meer tijd voor je maken.was ik niet gewend.
gr marjan

Oh das wel fijn dat ze echt de tijd voor je nemen. Dat was bij ons ook gelukkig. Een kleine praktijk ook en zo'n aardige vk. Ik moet ook de 24-ste op eerste controle (of de 23-ste, kan ook?) Toevallig, noompje ook misschien? Nou we houden mekaar op de hoogte. groetjes...

hoi,
meestal bespreek je dit bij je 1ste bezoek en dan ga je afspraak maken.dan moet je afspraak binnen 2 weken maken nou dan moet ik oppas,werk vrij gaan nemen.ik dacht met 6 weken ik ga bellen.ik weet wat ik wil.en had toevallig die week ook vakantie en op vrijdag is me man vrij.zoontje op kdv.
zit je de hele dag te wachten.oh wat erg,maar als het anders kan.
leuk dat ook de 1ste controle gelijk is.
begin me nu gelukkig al beter te voelen.had nieuwe zetpillen gehaald,ik red het nu al zonder die dingen.
alleen heel snel moe.maar ja liever dat dan misselijk.
sinds 2 dagen wordt ik al dikker.verloskundige zei het nog,het gaat vast sneller nu het de 3de is.ik zeg wel nee ik kan me broeken nog aan.dag erna darmen gaan te keer,buik begon te jeuken.mensen om heen zagen het zelfs al,dus wordt tijd voor die echo.
gr marjan

nog 10 nachtjes slapen.
daar kwam me dochter mee,mam het is heel snel sinterklaas feest over 11 nachtjes.oh ja dan mogen we voor de echo,dacht ik,toen dacht huh zoveel nog.
hahah
gr marjan

Terug
Bovenaan