chris

oh en wat vind ik het lang duren zeg. Ik heb zo onderhand het gevoel dat ik helemaal niet zwanger ben. Zo van, waarom heb ik ook al weer zere borsten?? want misselijk ben ik een paar weken terug alleen een beetje geweest, maar nu dus ook niet meer. Wat op zich wel fijn is, maar een teken van leven in mijn buik is er niet. Kan al mijn broeken nog gewoon aan. Ik probeer zelf op mijn buik te voelen, maar ik voel nog geen bobbeltje of randje???? maar ja ik ben dan ook geen vk haha. Maar het begint erg frustrerend te worden. En ik lees maar allemaal over die leuke echo's pffff, IK WIL OOK!!! Een vriendin van mij die heeft vandaag haar tweede echo al (zonder medische reden) en die is pas 9 wk + 5 dg. Leuk voor haar hoor, maar ik wil onderhand ook. Nou (zucht) dat is eruit. Sorry hoor. Goed dat jij wel positief bent.En we zijn alweer een dag verder. Vrijdag over een weekje!!! Nu is het weer goed, doei gr chris

hoi chris,
ja ik had het ook nog,ben nog steeds voorzichtig terwijl ik dat niet had bij me 2 kids,
had al van alles gekocht toen.
ik kon ook me broeken nog aan,vk zei dat het sneller gaat omdat het de 3de is,nou helemaal niet!!! het werd weekend en opeens ik uitzetten,mensen gingen idd vraagtekens plaatsen bij me dus ik heb het van de week op me hyves gezet.
mensen begonnen te vragen.vermoeden te krijgen.
bij me 1ste had ik dit ook hoor,pas toen ik me echo kreeg werd ik die avond opeens beroerd en viel zowat flauw,me tante heeft me meegenomen naar haar huis,heb toen glas sinas gedronken en knapte weer op.vanaf toen werd ik pas ziek.4 kilo kwijt,dood moe,wist niet eens meer hoe ik op me werk was gekomen.
nu voel ik weer stukke beter,vanmorgen weer flink staan rennen op me werk.verder merk ik ook niks,zere borsten.ja idd
iedereen zie je die echo topic schrijven.moeten nog 8 dagen wachten.raar idee dat we weer gaan kijken of er zo´n klein dingetje zwemt in je buik.met armen en benen.toch gek!!!
nog ff volhouden moeten we.
staan er gelijk 3 topic die dag,hahaha
gr marjan

oh wij krijgen een sint kado.
heb wel iets om te laten zien.en die zondag is me vader jarig,kan gelijk me oma het zien en de rest.
gr marjan

Ja wij doen het ook vertellen met sinterklaas, kei leuk. op vrijdag zijn moeder, zaterdag mijn ouders en zondags zijn pa. Worden allemaal voor de eerste keer opa en oma. Maar nu nog maar 6 dagen wachten, begint op te schieten. Die vriendin van mij waar ik over vertelde had woensdag dus een echo, maar dat was niet goed, ze moest nog een miskraam krijgen. Nu is het dadelijk wel klote om haar te vertellen dat ik zwanger ben, maarja wat doe ik eraan. Vind het zo erg voor haar, maar ben ook zo blij voor mezelf. inderdaad raar dat je nu bij de derde niet al een hele buik hebt en je broeken nog aan kan?? maarja, scheelt weer aan het einde vd zwangerschap toch? Nou, volgend weekend een aantal nieuwe topics van ons ja :))) ben zo benieuwd

Terug
Bovenaan