Chronische vermoeidheid en zwanger

<p>Hee hee,</p><p> </p><p>ik ben al 5 jaar chronisch vermoeid en ben nu op dit moment 14 weken zwanger. Ik voel me zo ellendig zijn er meer die dit hebben of mee hebben gemaakt???</p>

@kim: Dit heeft toch niets met haar vraag te maken?
@gebruiker: ik ben zelf aan het herstellen van pfeiffer. Ook dit is niet echt een fijne combi. Het herstel zal wat langer duren vrees is. Maar voor jou lijkt het me helemaal pittig omdat het chronisch is. Succes en lekker rust nemen!

Yes, hier ook chronisch vermoeid en inmiddels 34 weken zwanger. Het is zwaar, maar je krijgt er zoveel moois voor terug ?

Als je nu al moe bent, hoe moet het dan straks met een pasgeboren baby? Gaan de vaders het grootste deel van de verzorging op zich nemen? Hebben jullie goede afspraken gemaakt?

Echt jemig. Kim. Kun jij ook iets positiefs zeggen? In alle onderwerpen waar je op reageert, heb je alleen maar commentaar. Ze vraagt om tips en ervaringen, niet om kritische vragen waar ze waarschijnlijk zelf ook wel over na heeft gedacht.
On topic: geen ervaring of tips maar ik hoop dat je tich een fijne zwangerschap zult hebben! 

Jeetje wat een rare reactie zeg. Reageer dan gewoon niet als je niet weet hoe iemand zich voelt en niks nuttigs hebt te zeggen. Normaal zou ik zulke dingen niet zeggen, maar ik ben onderhand een beetje klaar met het onbegrip rondom chronische vermoeidheid.
Ik ben 25 jaar, 23 weken zwanger en ben al ruim 8 jaar chronisch vermoeid. (Zit al vanaf mn 8e week thuis ivm bekkenklachten, werk dus niet).
Hoe jij je voelt, heb ik ook gehad. Dàgen dat ik alleen maar als een dood vogeltje op de bank lag; was niks waard, sliep alleen maar en ging alleen de bank af om te plassen. 
Nogmaals, ben 23 weken en heb me weken echt veel beter gevoeld. Energie was goed genoeg om meer dingen te ondernemen. Nu wordt het weer wat minder, maar geloof me, het wordt echt beter. En geniet optimaal van die tijd, want het wordt wel slechter. Kan jou niet met mij vergelijken, maar in grote lijnen denk ik wel dat het overeen komt. En geef echt toe aan je slaap. 

Terug
Bovenaan