Chronische vermoeidheid en zwanger

Ik denk niet dat wij hierop antwoord hoeven te geven aangezien ik de reactie van Lammetjes. Wij krijgen al genoeg onbegrip en kut opmerkingen naar ons hoofd geslingerd. Als ik Lammetjes moet geloven krijgen wij vast geen leuke reactie op ons antwoord. Dus ik hou wijselijk mn mond ;-)

@wittechocola 

ik lig al de hele dagen op bed omdat ik gewoon helemaal niks kan ook heb ik last van paniekaanvallen, duizeligheid, en benauwdheid. Ik vind het behoorlijk lastig om hier goed mee om te gaan ook denk ik van hoe ga ik het redden tot de bevalling en de bevalling zelf heb jij hier ook last van of alleen van dr vermoeidheid ??? 

Ja dat herken ik. Heb ik ook gehad. Echt heel k*t. Het is ook moeilijk om mee om te gaan, maar het enige wat je kan doen is er aan toegeven. 
Gelukkig toont mijn vriend altijd veel begrip en ondersteunt hij mij hierin. Dit is ook wel 1 van de belangrijkste dingen voor nu, en voor de bevalling en erna. Verder kun je er niet meer aan doen dan toegeven en accepteren. Hou nu in je hoofd dat je het voor een goed doel doet. Voor mn zwangerschap had ik dat niet, dus dat is hetgeen wat me wel meer op de been houdt. 
Duizeligheid heb ik ook gehad. T is allemaal echt verrot maar je kunt er helaas niet veel er aan doen :-(

Terug
Bovenaan