Cinababy

ben t eigenlijk met mn voorgangers eens.
persoonlijk zou ik die 6x aanhouden, tenzij het een keer echt ontzettend erg is.

succes ermee!
zielig he, weer die krampjes :(

liefs, do

ben t eigenlijk met mn voorgangers eens.
persoonlijk zou ik die 6x aanhouden, tenzij het een keer echt ontzettend erg is.

succes ermee!
zielig he, weer die krampjes :(

liefs, do

hee trudi

wij hebben altijd sab simplex gehad ( is alleen in duitsland te verkrijgen ) en dat werkt misschien nog beter als cinababy en je mag het onbeperkt gebruiken
misschien is dat een idee?

is echt zo zielig als ze zo'n krampjes hebben
hier hebben beide meiden het heel erg gehad helaas en de sab simplex deed wonderen

veel succes
liefs maurilla

Ik heb ook gehoord dat sab simplex heel goed werkt. Als je googled dan kan je ook adressen vinden waar je het online kan bestellen. En ook over ABC Dophilus hoor ik goede berichten.
Succes.

Ik heb ook gehoord dat sab simplex heel goed werkt. Als je googled dan kan je ook adressen vinden waar je het online kan bestellen. En ook over ABC Dophilus hoor ik goede berichten.
Succes.

Hoi,
Sab simplex ken ik ook, hier wordt het veel gebruikt!
Heb begrepen dat enkele apotheken in nl het ook hebben en idd via internet, maar ja, het haalt natuurlijk de oorzaak niet weg en denk wel dat hier eens naar gekeken moet worden, dat je zeker weet dat het alleen krampen zijn, als hij het zoveel heeft!

Gr MJ

Hoi,
Sab simplex ken ik ook, hier wordt het veel gebruikt!
Heb begrepen dat enkele apotheken in nl het ook hebben en idd via internet, maar ja, het haalt natuurlijk de oorzaak niet weg en denk wel dat hier eens naar gekeken moet worden, dat je zeker weet dat het alleen krampen zijn, als hij het zoveel heeft!

Gr MJ

Terug
Bovenaan