cinese horrescoop

A

Anoniem

Guest
ja, de vraag zal al 100 keer gevraagt zijn maar die heb ik dan net gemist. ik ben gewoon nieuwsgierig of bij jullie de cinese voorspellingen kloppen. bij mijn eerste wel in ieder geval  dat is een meiesje  ben nu ruim 35 weken zwanger van tweede en ben weer benieuwd nu voorspellen ze een jongen.
liefs

Hallo toet!!

Ja bij mijn eerste klopte het ook en zou het een jongen worden. Nu volgens de berekening krijgen we een meisje??? Ik ben benieuwd en hoe gek het ook klinkt deze zwangerschap is idd anders. Ik was en ben nog steeds misselijk en emotioneler en dat had ik bij onze zoon niet. Gek he!!

Ik ben benieuwd bij hoeveel mensen het ook klopte????

groetjes nathalie 12 wk 9 aug 2e kindje

Bij mij is het beide keren niet juist. Bij mijn zoontje werd er een emisje voorspelt en weet nu dat we weer een jongetje krijgen en weer wordt er meisje voorspelt....

bij mij was het ook niet juist. Ik zou een meisje krijgen maar ik weet zeker dat ik een jongen krijg. Ik moet nu nog 3 weken. Spannend!!!!!

groetjes patricia

bij mij klopt het, het wordt een jongen. Bij mijn mams klopt het ook alle vijf de keren. Bij een vriendin ook alleen bij haar mams een keertje niet ze heeft twee broers een ervan had een meisje moeten wezen..... Hij valt wel op mannen we hebben er heeel hard omgelachen met zijn alle toen we erachter kwamen

Hallo

Nou bij ons klopte het bij de eerste wel en nu bij ons 2e kindje klopt het niet.
Is denk ik ook maar puur toeval ook al die bakerpraatjes het is natuurlijk maar wat jezelf gelooft.
Als je het graag wilt weten dan kan je beter een pretecho laten maken ook niet helemaal 100% betrouwbaar maar meestal zien ze het toch goed en zeker op de dag van vandaag.

Groetjes

hoi hoi,

ook hierbij geld het zelfde als bij de pendel athans voor mij

in mijn omgeveing klopte het redelijk meer wel dan niet

maar bij mij zegt de voorspelling een meisje

terwijl ik sterk het gevoel heb, het wordt een jongen

aangzien dat we niet willen weten wat het wordt

zien we het over 26 weken wel

groetjes moekje

Terug
Bovenaan