cinese horrescoop

De voorspelling bij mij is een jongen. Maar ik weet niet of het precies klopt want ik heb ICSI gehad dus ik weet niet of de telling dan juist is.
Sterk heb ik ook het gevoel dat het een jongen wordt.

We zullen het over een aantal weken weten. Want wij willen het graag weten. (moet wel nog wat wachten want ik ben nu 9 weken en 2 dagen zwanger).

Groetjes
Nicole

Volgens de Chinese Horoscoop krijg ik een jongen, maar het is toch echt een meisje.

Groetjes, Marisa

hoi

bij mijn eerste voorspelde ze een meisje en dat werd een jongen
en nu bij de 2de zeggen ze weer een meisje ben benieuwd of het nu wel klopt

maar wat me wel opvald dat er in 3 maanden maar jongens voorspeld worden en in de rest meisjes had ff gekeken ernaar

volgens mij is het puur toeval als ze het goed hebben is toch een 50/50 kans dus best een grote kans dat ze het goed gokken maar ja we zien wel wat het word

Hihihi, volgens die kalender had ik 3 jongens moeten krijgen, maar ik heb 3 prachtige dochters!!

Kan ook zijn dat wij iets niet goed hebben gedaan natuurlijk!

hey die vind je op www.babybrabbel.nl
dan links op de website onder het knopje home staat interactief daar op klikken
en dan de 3e van boven daar staat voorspellingen daar op klikken
en dan kan je kiezen tussen chinese conceptie en bakkerspraatjes zijn allebij van die voorspelling dingen
alleen de chinese is betrouwbaarder

hoop zo dat ik het duidelijk uitlegt heb

groetjes

Hoi,
Je hebt het goed uitgelegd hoor! Ik had het inmiddels ook al gegoogled. Ik heb het achteraf ingevuld en bij de chinese horoscoop klopte het 2 keer, maar.....ik heb bij beide kindjes moeten "smokkelen" als het gaat om maand van conceptie. Bij Max was ik eerst 3 mei uitgerekend, later 26 april, betekent conceptie in juli of augustus. Bij augusteus klopte het. Bij Liv was ik eerst 29 november uitgerekend, later 3 december, betekent conceptie in februari of maart en bij maart klopte het.
Ik heb ook de bakerpraatjes nog gedaan, hihi, wat ik nog wist dan, en die voorspellingen waren ook goed, max was 64 % kans op een jongen, de zwangerschapskwaaltjes van Liv gaven 66% kans op een meisje. Grappig toch he?
Ik heb ook maar meteen een leuke banner gemaakt.
Groetjes,
Patricia

Het is echt heel grappig, bij mij klopte het ook allebij de keren.
Ik heb enkele mensen om me heen er ook naar gevraagd en bij hen klopte de voorspelling ook!

Terug
Bovenaan