@ Ciomama

Ow meid, wat jammer! Ik ben nog niet ongesteld maar zal morgen wel beginnen............plus die nachtdiensten, heb er nu nog één. Kan dan ook wel dinsdag komen.............spannend weer zeg!

xxxxxxxxxxx

Ciomama,
bij mij is het inmiddels helemaal voluit doorgezet. Nog steeds vreemd van die 2 dagen eerder... Zal het ook eens aan de gyn vragen als ik weer in het zh ben!

Bij jou ook al doorgezet of nog steeds enkel afscheiding?

Dikke knuffel!

Zoals je ondertussen misschien op je eigen topic gelezen hebt is het hier nog steeds lichte smurrie haha! Maar laat maar komen, ik ben er klaar voor! Heb mn mandje vol met maandverband, ob's en ibuprofen hihi!
Maar idd wel raar ja! Had het de vorige ronde ook. Toen zaten er ook maar 10/11 dagen tussen eisprong en ongi. Deze maand op dag 8 mn ei en ondertussen op dag 28 en nog niet echt ongi. Ben dus erg benieuwd wat jouw gyn erover zegt!

Liefs ciomama

Spreek mijn gyn pas over een tijdje weer... De assistente aan de telefoon zei dat het normaal is, maar dat ik het wel in de gaten moet houden. Als mijn ongi vaker zo kort op mijn ei volgt is er minder kans op een goede innesteling (minder tijd daarvoor). het was een beetje een vaag verhaal, maar ik stond dan ook in een sporthal met 24 kinderen toen ik belde. (Wilde per sé meteen om 9 uur bellen, haha!) Zal het in augustus nog eens goed navragen bi jde 'echte' gyn!

Heb ondertussen weer wat bij je nieuwe topic geplaatst...

Maar hier is het nog steeds een heeeeel klein beetje. Grrrrr ben het met gemak best wel zat eigenlijk! Gelukkig ga ik morgen naar de ha en hopelijk weet ik dan meer!

Maar wat de assistente zei zou best kunnen ja. Ik kan me er iig wel iets bij voorstellen dat er daarom geen goede innestelling kan plaatsvinden. Ik blijf benieuwd!! (al hoop ik natuuuurlijk dat we ondertussen allebei zwanger zijn!!)

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan