Cissy,.. de kroonluchter hangt!! (foto's)

Die is helemaal niet fout, hij is echt prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes, Marieke

Wat een boel Cissy's hihi..

Ja,  ik heb een  beetje een  gekke smaak haha,.. heb een combinatie aan meubelen van heel erg brocant (afgetrapte meubelen)  en strak/modern. Gelukkig heeft vriendlief exact dezelfde smaak en shop net zo graag, dus dat is heerlijk haha..

Morgen nog wat leuke spulletjes kopen om de boel wat aan te kleden en Christmas-proof maken. Salaris is dan immers weer binnen hè..

Esmé mv Kay

Ben ook Cissy niet maar wil wel ff zeggen dat ik em ook errug mooi vindt! En helemaal niet fout hoor maar stijlvol!!!

liefs jen

Weer Cissy niet!!!
Maar ook ik reageer.
Krijgen we ook een sfeerfoto te ziens als de lamp,
euh  sorry de kroonluchter aan is?
Ziet er nu al mooi uit maar volgens mij geeft de lamp veel sfeer.
Ik wacht af.

Groetjes, Helma.

Ik zal kijken of het lukt om er een foto van te maken als het donker is,.. Als het lukt zal ik de foto hier wel bij zetten.

Hihi,.. Leuk die reacties..

Kan beter een open dag houden hahaha..

Esmé mv Kay

Wow, super gaaf, zou willen dat ik zo veel lef had, ben er gek op, maar durf nooit zo goed. Misschien moet ik je inhuren voor Tess haar kamer (over een maand of 6) want ik wil veel maar het wordt altijd zo saai....

Open huis, gezellig! Ik breng de taart (als ik uitgenodigd ben natuurlijk, want ik nodig mezelf echt niet uit hoor)

Liefs Nanda

Iedereen is hier welkom!
Gooi maar met een datum hoor hahaha..

Daarbij wil ik je graag helpen tzt met een leuke kamer te schilderen en in te richten.
Dat kan al met een paar euro super worden!!
Geef maar een Gil!

Esmé mv Kay

Hier cissy nummer 12

Het is echt een ongelooflijk waanzinnig gaaf ding!
Echt kick

Terug
Bovenaan