A ANONYMOUS_USERNAME jun 24, 2008 #9 Gefeliciteerd met je verjaardag! Je hebt in ieder geval heerlijk weer!! Groetjes, Nelly & Dean
A ANONYMOUS_USERNAME jun 24, 2008 #10 Hé snotneus, Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Groetjes, Marieke en Lyanne
A ANONYMOUS_USERNAME jun 24, 2008 #11 Gefeliciteerd Cissy!! Het zonnetje schijnt... je krijgt wat je verdiend, zeggen ze! Groetjes, Myrna mv Isis en Nika
Gefeliciteerd Cissy!! Het zonnetje schijnt... je krijgt wat je verdiend, zeggen ze! Groetjes, Myrna mv Isis en Nika
A ANONYMOUS_USERNAME jun 25, 2008 #12 Sorry, vergeten!! Ik kreeg via Hyves een berichtje dat je jarig zou zijn, maar toch nog vergeten. Bij deze dus! Alsnog proficiat En hoe voelt het nu om 39 te zijn. Tja, het gaat mij dit jaar ook nog gebeuren, vandaar!! Pfff.... Groetjes Fonske.
Sorry, vergeten!! Ik kreeg via Hyves een berichtje dat je jarig zou zijn, maar toch nog vergeten. Bij deze dus! Alsnog proficiat En hoe voelt het nu om 39 te zijn. Tja, het gaat mij dit jaar ook nog gebeuren, vandaar!! Pfff.... Groetjes Fonske.