Cissy, Nelleke, Annet, Jennifer, Ellen, Nanda, Lisenka, Kirsten, Myrna, Renske, Stephanie..........

A

Anoniem

Guest
Marieke (van Tycho), Denise, Sandra..................
En alle anderen die ik nu vergeet te noemen:

Hebben jullie nog tijd/zin én mogelijkheden natuurlijk om begin december (7 of 8) naar Houten te komen voor een forumdagje inclusief buitenlands bezoek ()? Ik wil natuurlijk niet té opdringerig zijn, maar het lijkt me inmiddels wel erg leuk om jullie allemaal een keer te ontmoeten, vandaar...

In de topic (mini)forumdag in Houten kun je je melden..... (pffff, wat ben ik ongeduldig he haha)

Liefs
Susan

Haha! Ongeduldig typje! (ben zelf net zo erg hoor)
7 december kan ik zeker niet. 8 december hangt af van mijn man.
Ik zal het even neerpennen in de andere topic als ik meer weet. Zou het wel erg gezellig vinden. (wel weer drukdruk, maar ja, ik kijk nog ff)
Liefs Nelleke

ehhh.... bedoel je mij of die ene die een keer of 2 langs is geweest op het forum?

Ik heb al gereageerd, kan alleen de 8e, de 7e komen we terug van vakantie.

Groetjes Nanda

jajajajajaaaa maar Susan, wat had je in gedachten dan: Ballorig ofzo? Hoelaat?
Zet even een linkje neer dan kan iedereen zien waar we het over hebben...
Tof dat je zo aan het organiseren bent geslagen

ow, sorry nanda... Natuurlijk bedoel ik jou!! Welke andere..... Sorry, even over het hoofd gezien in mijn enthousiasme

Stephanie: inderdaad ballorig in Houten, uurtje of 10, half 11. Linkje plaatsen, gewoon knippen/plakken

En jaja, ik ben écht ongeduldig he.... Sorry!!!

Groetjes
Susan

Hahahaha, erg grappig.
Ik zou het hartstikke leuk vinden. Alleen 8 december moet ik werken, dus dan kan ik sowieso niet. 7 December moet ik om 09:45 naar het CB voor de controles en de BMR-prik. Misschien kan ik die afspraak verschuiven, maar daar zou ik eerst voor moeten bellen.
Mijn voorkeur zou dus uitgaan naar 7 december.

Ik laat het nog wel even weten.

Groetjes happyM.

Hoi, lief dat je het vraagt maar ik ga niet mee.
Ik wens jullie wel allemaal heel erg veel plezier natuurlijk.

Liefs Kirsten

Terug
Bovenaan