Cissy, Nelleke, Annet, Jennifer, Ellen, Nanda, Lisenka, Kirsten, Myrna, Renske, Stephanie..........

Hoi,

Ik zou het superleuk vinden maar zit de komende tijd érg vol in de weekenden... ik ga m'n agenda (die nu op mijn werk ligt; érg praktisch...) er even op naslaan en ik laat het nog weten! De 7e kan ik trouwens sowieso niet; ik werk elke zaterdag tot 13.00 uur en heb geen uurtjes meer dus kan niet vrijnemen... Maar wellicht de 8e!

Groetjes,
Myrna mv Isis

PS: Superleuk dat je aan me denkt, ik schrijf al wel een tijdje mee maar niet al te frequent (lees: bij vlagen) dus ik reken mezelf niet tot de "harde kern", haha!

Oeps, ik dacht dat de 7e en 8e zaterdag en zondag waren, maar ik besef me nu dat het vrijdag en zaterdag is... Dan kan ik helaas sowieso niet, ik werk op vrijdag de hele dag en op zaterdag tot 13.00 uur. Echt jammer!!

Groetjes,
Myrna, mv Isis

Heel, heel, heel misschien komen we nog even aanwaaien, als het op vrijdag is tenminste. We rijden dan namelijk van Limburg terug naar Groningen. Dus wie weet...

Ellen mv Julian

Hee missy ongeduld hahahahah
Nou ff in de agenda gekeken, mij komt de 7e alleen goed uit, de 8e krijgen wij familiebezoek.
En misschien qua tijd niet om 10 uur, dan moet ik ten eerste wel heel vroeg in de auto en duik ook meteen de file in.

Liefs jen

Hoi hoi, het lijkt me superleuk om ook te komen, maar......
op 7 december zit Fabio pas voor de derde keer op de creche, ik kan dat eventueel wel verschuiven, maar mijn vorkeur gaat dus uit naar de 8ste. Daarom was ik van plan om eerst even de exacte datum af te wachten.

Groetjes van Cissy

Hoi...
Ookal ben ik niet gevraagd ....

de 8e zouden Evi en ik kunnen!
Wel krijgt ze de 29e bmr, die al keer verschoven is ivm haar ziek zijn, dus hoop dan niet dat uitwerking roet in het eten gooit.
Maar als alles soepeltjes loopt... dan komen wij ook!
De 8e dus wat ons betreft...
Liefs Daan

hey meiden,

ik zou dolgraag mee willen...vind het altijd heel gezellig hoor die meetings haha en vooral nu er buitenlands bezoek komt haha...

maar ik ben de laatste tijd bek en bekaf omdat Yoëll zow slecht slaapt...en tis toch een eindje rije en dat vind ik niet vertrouwd om zo achter het stuur te stappen....
maar mocht yoëll de komende weken goed gaan slapen dan overweeg ik om te komen...

in ieder geval heel lief dat jullie aan ons gedacht hebben.....

liefs denise

Hoidiehoi!

Hoe graaaaaaag ik ook mee zou willen, julle hebben precies het verkeerde weekend genomen! Ik kan dan echt niet helaas.
Echt jammer, want ik wil Ilja nou ook wel eens ontmoeten...

Volgende keer misschien...
Liefs Annet

Terug
Bovenaan