Clear Blue Digitaal?

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Ik ben op dit moment 6 dagen overtijd in mijn regelmatige cyclus, ik ben op van de zenuwen en even helemaal de weg kwijt.

Gisteren (niet met ochtend urine) getest negatief ik balen, huisarts gebeld kan niets voor me doen gebeurt gewoon af en toe.
Hij raadde me wel aan met ochtendurine te testen.

Zo gezegd van morgen gedaan hihihi maar weer negatief.

Zou dat hormoon dan toch nog te laag zijn of ligt het aan die digitale test van clear blue.
Wie heeft er ervaring met die testen want ik twijfel er nu wel over of ze werkelijk goed zijn.

Groetjes Karin

Hoi Karin, ik hoop heel erg voor je dat je zwanger bent. Ik heb zelf 1 keer zo'n clear blue digitale test gedaan, maar bij werkte hij niet goed, hij gaf aan dat ik zwanger was terwijl dat niet zo was. Maar ik hoor ook weer veel goede verhalen hierover dus ik weet het niet. Wel kan het zo zijn dat je nog teweinig hcg in je urine hebt en dat hij daardoor negatief is, het enige wat je kunt doen is over een aantal dagen nog eens testen met ochtend urine. Ik zal voor je duimen
groetjes Kim

Dank je.

Ik ga vanmiddag toch een "normale" test halen, ik vertrouw het gewoon niet hahahaa.

Ben zo zenuwachtig maar ja dat kan ook een reden zijn waardoor het langer duurt.

Groetjes Karin

Hoi Karin, ik zou ook nog een gewone test doen als ik jou was hoor. Ik ben ook geen ster in wachten met testen, ik geef liever 30 euro meer uit dan die onzekerheid.En dan vind ik het achteraf weer zonde van mijn geld, haha. veel suc6 en laat ff weten wat het geworden is?!
Liefs Kim

Nou die digitale test was ook behoorlijk aan de prijs hoor daarom heb ik hem ook genomen maar we zijn nu 7 dagen overtijd geen teken van de duivels en heb maagzuur aanvallen (echt vervelend ik krijg ze namelijk 's nachts).

Ik heb nu met mijn eigen afgesproken dat ik vrijdag pas ga testen vrijdag zijn we 9 dagen verder en kan ik het na een test echt zeker weten.

Groetjes Karin

Hoi Verkaatje,

Weet wat je voelt...ik ben (vandaag meegerekend) 3 dagen overtijd. En ik heb ookal twee negatieven testen. één van het huismerk trekpleister en een digitale van clearblue. Volgens mijn vriendin kan de test van clearblue alleen een hoge waarde van HCG testen, dus dat kan de reden zijn. Maar je HCG verdubbelt iedere dag. Tja, maar na 6 dagen moet die HCG toch al wel erg hoog zijn???

Ik zou ook uit m'n vel springen van de spanning. Daar heb ik nu al flink last van. Normaal ben ik nooit overtijd. Loop jij ook zo vaak naar de wc om te kijken of ze er al zijn: die rode duiveltjes. Ik vermoed dat ze bij mij nog steeds gaan komen, ik voel me namelijk helemaal niet zwanger. Heb helemaal geen kwaaltjes.

Ik wens je héél veel sterkte met wachten!!! Hopelijk krijg je snel dat ene fantastische woordje op je test te staan: zanger!

xxx
Boli

Hoi, ik heb de test ook gedaan en dit was negatief. En idd ik werd een dag of wat later dus gewoon (te laat) ongesteld...
Hoop voor je dat het positief wordt!

Groetjes mamaloe

Helaas nu op de 8ste dag komt er oud bloed mee.
Gisteren geen tijd gehad om een test te halen en vandaag hoeft het niet meer.

Nu begin ik de moed op te geven we zijn al zo lang bezig en mijn huisarts wil me niet doorsturen naar de gyn omdat hij niet vind dat het zin heeft. Marcel is getest en zijn sperma was niet optimaal.

Ben verdrietig en heb het gehad. Maar ja over een paar dagen denk ik daar vast weer heel anders over.

Groetjes Karin

Terug
Bovenaan