Clear Blue Digitaal?

Ik vind de testen van Clear Blue super.
Als ze zwnager aangeven, kun je er eigenlijkz eker van zijn dat je opd at moment ook zwanger was, wellicht is het kort daarna fout gegaan. Heel veel zwangerschappen gaan fout  op of rond de NOD.    Als je snel het hormoon aanmaakt dan kan je toch een positieve test hebben.

Heb je geen positieve test dan kan dat drie dingen betekenen:

- of je hebt gewoon te vroeg getest (sommige vrouwen testen het liefst na de eisprong al
- of je maakt laat het hormoon aan en dus is het nog niet te zien
- of je bent gewoonweg niet zwanger.

Over een paar dagen nog eens proberen?

Miep

Testen is niet meer nodig, er komt zoveel oud bloed mee dat ik zeker weet dat ik ongesteld ga worden.

Maar het is fijn om te horen dat er ook positieve ervaringen zijn met de clear blue test.

Groetjes Karin

Hallo Karin, o dat is echt balen, vooral als je al zoveel dagen overtijd bent. Zou je niet   naar een andere arts kunnen  gaan, als je eigen arts je niet wil doorverwijzen? Houdt moed hoor, ik hoop dat je volgende ronde betere uitslag zal geven. Liefs Kim

Hoi Verkaatje,

ik weet niet hoe oud je bent en hoe lang je al aan het proberen bent, maar die huisarts moet je meteen de deur uitzetten. Als hij je niet wil doorverwijzen naar een gyn terwijl je al hebt getest dat het zaad van je man niet optimaal is! Wat is dat voor een arts. Sta op je strepen en zeg dat je doorwerwezen wilt worden.

succes!

Terug
Bovenaan