clear blue digitaal

Welke dames hebben hier mee getest?
Ik had vrijdag ongesteld moeten worden.
Ik weet dit omdat ik ovulatie testen gebruikt.
Normaal gesproken heb ik een dag of 2 vd menstruatie al klachten.
Maar nu niks. Dus ik getest.
Helaas "niet zwanger".
Maar ook niet ongesteld. Na even googlen lees ik dat het langer duurt voor dat de digitale positief test. Is dit waar? Test is een test lijkt mij?
Bedankt!
 
In elk geval is het zo dat de ene test gevoeliger is dan de andere. Meestal staat er ook in de bijsluiter vanaf wanneer je hem kan gebruiken. Maar hoe gevoelig de test is die jij gebruikt hebt, weet ik niet. Ik zou over een paar dagen nog eens proberen. (ik test altijd met de goedkopere testen, gewoon met streepjes, dus met digitaal heb ik echt geen ervaring)
 
De digitaal gaf bij mij toendertijd direct "zwanger" aan. Ook de tijdsindicatie maar....ik was zwanger van een tweeling en wellicht door de aanmaak van extra hcg hormoon, dat ik het gelijk in het venstertje zag.

Met de 'streepjes' testen, testte ik 4 dagen voor NOD al positief. Ik hoop voor je dat je alsnog een positest in handen hebt straks. Ken ook zat mama's die pas dagen na hun NOD positief testen, dus dat kan ook.

Liefs Lynn. Nov'12 tweeling mama.
 
Ik heb volgens de verloskundige net op de dag dat het kon en iets zichtbaar zou zijn op de test 5 zwangerschapstesten (kon maar niet geloven dat het ''zwanger'' opstond ;)..) gedaan en alledrie dus met het resultaat zwanger. Ik geloof dat de testen van clear blue aardig nauwkeurig zijn. Ik was toen net 2 dagen over tijd
 
Ik heb in de badkamer 7 digitale testen liggen zowel met als zonder tijdsindicatie, allemaal positief! Al vanaf een dag voordat ik mocht testen, ik heb alleen maar goede ervaringen ermee. Heb er wel 1x eentje verknoeid, waarschijnlijk te kort in de urine gehouden. Hoe is het afgelopen blabla?
 
Ook ik testte met de digitale van clear blue direct zwanger met de juiste tijdsindicatie. Ook ik moet zeggen dat ik 4 dagen voor nod al positief testte met de kruidvat testen. Mijn gebruikte hormonen (voor de iui) waren toen al lang mijn lijf uit, dus die speelden geen rol meer.

Je had toch al een positieve streepjestest? Dan ben je gewoon zwanger, hoor!

Liefs Daisy
 
Hey,

Ik ben al 6 dgn over tijd en geen enkele test is bij mij nog positief geweest, toch heb ik het gevoel dat ik zwanger ben. Bij een vriendin van me duurde het 14dgn voordat ze positief teste en nu is ze al 23 wkn... een negatieve test zegt dus niet altijd wat

Liefs Lysette
 
Vandaag na 3 dagen overtijd een sensitest gedaan 1 licht en 1 donker streepje......zal het dan echt zo zijn???op Naar de drogist clearbleu digital.. En ja hoor 1-2 weken zwanger.
 
Terug
Bovenaan