clear blue digitaal

Halloo!
 
Ik heb tot nu toe twee testen van de action gedaan , allebij negatief.. bij de tweede twijfelde ik.. (die was vanochtend) er kwam eerst bij de C langzaam een streepje opzetten, en bij de T kwam een vage roze streep eerst verticaal en daarna horizontaal en daarna verdween hij weer.. ik las dat meerderen dit hebben gehad en uiteindelijk via een CB zwanger bleken te zijn. Ik heb toch ergens het gevoel dat ik wel zwanger ben, ik moet ineens vaker plassen, hele dagen misselijk en sochtends bijna niks door mn keel kunnen krijgen, savonds extreem moe en ook in de middag wel eens, en als laatste wat dus als eerste begon : krampen.. buikkrampen door mijn gehele onderbuik en twee dagen heel licht oud bloedverlies gehad en daarna helemaal niks meer.. wat moet ik nu doen? Ik denk toch een CB test gaan halen.
 
Groetjes!
 
Heb gisteren en vandaag een cb test gedaan de test van gisteren was een licht streepje te zien die van vandaag is iets donkerder maar nog wel niet heel donker die onduidelijkheid maakt me zo onzeker 
 
Terug
Bovenaan