clear blue digitale test en vóór NOD testen?

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik heb donderdag mijn NOD en ik heb de digitale test van clear blue gekocht.
Heeft al iemand met deze test voor de NOD getest?
Ik wil heel graag morgen al testen, maar hoor graag ervaringen van anderen met deze test!
Groetjes Hanneke

Hoi Hoi..

Ik hoor dat vaak die testen echt pas op de dag zelf of erna kunnen. Ze meten het echt heel precies.
Ik zou als ik jou was nog heel even wachten. Tenzij je het echt zeker weet..

Liefs pas

Hoihoi,
Als ik jou was zou ik een dagje proberen te wachten. Als je iedere maand zo test (eerder dan je NOD) dan kan je er een boel geld doorheen gooien. (ikzelf zit al in ronde 8 bijv. voor een tweede kindje). Wacht tot je NOD, liefst nog een dagje langer. Probeer afleiding te zoeken om de dag door te komen.
Maar goed, kan me voorstellen dat je super ongeduldig bent dus als je je er zelf beter bij voelt tja wie ben ik dan om te zeggen dat je moet wachten.
Succes, ik hoop op goed nieuws!!!
Esther

Wat ik net ergens anders las is dat deze test van Clearblue aangeeft "zwanger" of "Niet zwanger" Andere tests geven bij een laag hcg soms een licht streepje, en een licht streepje is ook een streepje = zwanger. Geen idee vanaf wanneer Clearblue bij een laag hcg aangeeft dat je wel zwanger bent. In dit geval zou ik zeker tot donderdag of zelfs vrijdag wachten!
Succes!!!

Hoi!

Ik had 1 dag voor mn nod een positieve test met Clear Blue, dus het kan wel.. Ik weet hoe het is om te wachten.. vreselijk. Ik hoop voor je dat je ook pos test, heel veel succes!!

groet, Suza

Bedankt allemaal voor de reacties tot nu toe. Wel fijn om te lezen dat er ook toch iemand bij zat die te vroeg getest heeft.
Ik probeer me morgen wel te beheersen, maar weet niet zeker of dat gaat lukken. Ik ben vrijdag en zaterdag niet thuis, dus dan wordt het al zondag als ik wacht, maar ja.
Ik vind het zoo spannend.
Groetjes Hanneke

Hoi..
Ik heb ook de digitale test van clearblue gebruikt..
en deze was pas positief toen ik een week overtijd was..
Succes..
liefs Sandra

Ik heb er een keer 3dg voor mijn NOD positief mee getest, maar de zwangerschap erna testte ik  pas op mijn NOD positief.
Je kunt altijd proberen, veel succes!!! Hopelijk heb je deze week nog goed nieuws voor ons!

groetjes,
Dionne

Terug
Bovenaan