clear blue digitale test en vóór NOD testen?

Hallo,
Ik had net besloten te wachten tot  donderdag, maar doe het toch niet, ik ga lekker morgen al testen! En als ik zondag nog niet ongesteld ben test ik nog een keer voor het geval het morgen nog niet positief is.
Groetjes Hanneke

hoi
ik heb ook digitale test van cb gebruikt, ik vond het zelf de eerste keer een heel verwarende test.

(Als je een gewone test  heb met streepjes, moet je 2 streepjes hebben voor een positieve test en een negatieve test geeft dan 1 streepje aan)

Ik had dus de test  van cb en  had het test staafje in de digitale tester gedaan en er stond   NIET ZWANGER, beetje heel erg terleurgesteld klikte ik  het  test staafje  uit de tester en het staafje had wel duidelijk 2 streepjes.
Heej dacht ik, niet zwanger, maar wel 2 streepjes,
Ik hoop dat je me begrijpt, maar ik vond dat dus heel verwarend,
ja die test zal wel 2 streepjes aangeven ook als je dus niet zwanger bent.

Groetjes hunnybun

Hallo allemaal,
Heb vanmorgen toch de test gedaan en helaas NIET ZWANGER.
Dus nu weet ik al dat ik toch ongesteld ga worden.
Op naar de volgende ronde.
Groetjes Hanneke

Hoi Hanneke,

Jammer zeg!
Maar misschien is het nog te vroeg?
Heb je het gevoel dat je ongesteld gaat worden?

groetjes Sanneke

Hoi Sanneke,
Ik heb nog niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar ik ga er vanuit dat dat morgen wel zal komen.
Het kan zo zijn dat het te vroeg was, maar dan is de verrassing des te leuker als ik toch zwanger zou zijn.
Mijn man baalde er behoorlijk van vanmorgen, hij had er echt op gehoopt nu. Ik ben al wel langer met de pil gestopt, maar nu gingen we er pas echt voor, maar ja.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Groetjes Hanneke

He  Hanneke,

Jammer zeg, maar misschein was het idd nog te vroeg en test je over een aantal dagen alsnog positief. We blijven duimen voor jullie!

En Hunnybun, de digitale test is er juist om twijfels over "zie ik nu wel of geen streepje" niet meer te hebben. De test vermeld duidelijk Zwanger of Niet Zwanger in het afleesvenster. En je mag bij de digitale test dus idd niet naar de teststrip kijken want die zegt niets (staat ook in de bijsluiter). Je ziet in het schermpje of je wel of niet zwanger bent. En geen gedoe meer met al dan niet vage streepjes (of je afvragen of het eraan ligt hoe  je de test tegen het licht houd). Wel zo handig!

groetjes,
Dionne

Terug
Bovenaan