Oh meiden, het is echt waar !! De clear blue test geeft een prachtige en duidelijke PLUS ! In plaats van dat ik mijn gyn ga bellen om na de vakantie de medische molen in te stappen, mag ik bellen voor een afspraak voor een vroege echo !! We nemen dus geen wondertje mee terug uit de states zoals sommige mensen ons voorspelden, maar we nemen er al 1 mee ! Niet te geloven dit, mijn mannetje zit op zijn werk en is door het dolle ! We hadden afgesproken dat ik vanmorgen zou testen op mijn vrije dag, hij durfde er niet bij te zijn van de zenuwen en we wilden eigenlijk ook niet nog 1 dag wachten. Ik heb een heel goed gevoel over deze zwangerschap. Terwijl ik vorige keer vanaf het begin heel bang ben geweest dat het niet goed was. Dat vermoeden was toen ook helaas juist. Ik wil alle lieve meiden hier ontzettend bedanken voor het duimen en voor het "luisterend oog" al die tijd. Ik voel me ook een beetje schuldig tegenover die meiden die nog veel langer bezig zijn. Lieve Leah, ook ontzettend bedankt voor het bidden ! En ik blijf duimen voor jullie en hier af en toe meelezen hoor. Het zwanger worden forum en dit forum voor waar het langer duurt maakt nu al zo lang deel uit van mijn leven, dat ik denk dat het raar is straks naar een ander forum te "moeten" gaan..
Hier komt ie: zwangerschapsvirus, verspreid je onder deze kanjers en laat hun wens uitkomen !! Hopenlijk werkt het en volgen er snel veel meiden naar het maart 2005 forum !!
Dikke kus,
Luna
Hier komt ie: zwangerschapsvirus, verspreid je onder deze kanjers en laat hun wens uitkomen !! Hopenlijk werkt het en volgen er snel veel meiden naar het maart 2005 forum !!
Dikke kus,
Luna