clear blue is positief !!!!

VAN HARTE!!!!!
Echt heel erg toppie voor jullie! Het is je inderdaad van harte gegund meid!

Geniet ervan, Het zal nu zeker een onvergetelijke vakantie worden, denk ik

Groetjes,
Di

Ohhhhh, wat heerlijk voor je.
Het is iedereen gegund hoor, maar na je misgelopen zwangerschap en elke keer voor iedereen een goed en opbeurend bericht is het vooral jou heel erg gegund.
Ik hoop dat we je hier nog wel een zien/schrijven.

Geniet er lekker van! Mamma van maart 2005.

Liefs,
Joan

Jippie!!! Van harte gefeliciteerd, wat een super nieuws!! Kom net terug uit amsterdam, ben gisteren bij een vriendinnetje geweest en blijven slapen en heb heerlijk gewinkeld vandaag!! En heb ook aan jou gedacht, was zo benieuwd of het raak zou zijn, ben echt net thuis, gelijk even gekeken of Luna zwanger is, en ja hoor het is raak, ga samen lekker genieten. Ik ben heel erg blij voor jullie.

Liefs, Mick

JAHOO!!!!!! WAT GEWELDIG MEID!
Ik heb echt zitten duimen en en jawel het is jullie gelukt.
Geniet er van, fijn dat je zo'n goed gevoel hiervan hebt. En dit maakt jullie reis (jullie eerste reis met zijn drietjes) nog veel bijzonderder!

Liefs,
Cynthia

hoi luna en vriend/echtgenoot
onwijs gefeliciteerd met de zwangerschap. geweldig geniet ervan, loop maar lekker op de rose wolk.ik lees het nu pas 2-7 is een geweldige datum ik ben dus op die datum jongstlede getrouwd.heelveel geluk en ik wil je nog even vertellen dat als het bij ons zover is en het word een meid gaat het dus luna heette. na jou vind het een mooie naam.

liefs winnie
en een geweldige vakantie.kom nog eens langs

Terug
Bovenaan