clear blue test

elize81

New member
weet iemand hoe betrouwbaar een digitale clear blue test is?
want ik heb di een kruidvattest gedaan en daar kwam een heel licht streepje tevoorschijn, gi een digitale clear blue en die zei 'niet zwanger' en vandaag ( kon ik eigenlijk pas gaan testen volgens de berekeningen) met een test uit de supermarkt positief met een al wat dikker streepje....wat is het nou????haha...
 
Heyy

Je maakt het wel spannend he! Je zou toch pas het weekend de digitale doen? Misschien heb je nog niet genoeg hormoon in je lichaam voor de CB. In principe is een streep een streep dus positief!
Ik zeg gefeliciteerd! En ik zou het weekend nog eens een digitale proberen..
Ik heb ook pas een week na mn NOD digitaal getest en bij mij was die toen binnen een paar sec positief!

Liefs
 
haha ja goed he...we houden het spannend!!ik ga het wknd idd weer digitaal doen, had net een reactie dat de kruidvattesten eerder positief zijn dan de CB..om hun naam hoog te houden en echt zekerheid te geven..dus we zullen zien..
maar eigenlijk zegt het al genoeg dat het lichte streepje van dinsdag vandaag al donkerder was..
 
Heyy ja ik lees ook nog mee op het zwanger worden forum, dus las het net. Maar dat is ook zo hoor dat de cb meer hormoon nodig hebben. En ik zat te denken als de cb niet zwanger aangeeft dan zou dat betekenen dat het hormoon van na je miskraam je lijf uit is.. anders had ie wel positief aangegeven.. nu is het hormoon weer aan het opbouwen dus dan zal de cb straks wel positief zijn. Even logisch gezien.. hoop het voor je meid!

Liefs
 
niet zo handig van mij om na mn miskraam geen test te hebben gedaan, helemaal niet aan gedacht..maar idd het zal er dan wel uit zijn, hoop ik..kan 4 tot 6 weken in je lichaam blijven, maar al mn verschijnselen waren weg, en nu weer terug!
voor mn miskraam voelde ik dat de zw verschijnselen al weg waren, kon ineens weer naar de wc toen..dacht dat klopt niet.
we wachten af :)
 
Terug
Bovenaan