clear blue test

Ik denk dat ik eind volgende week mn gynacoloog bel, wegens mn gezondheid moet ik naar de gyn. Ik ga namelijk 19mrt paar dagen weg en dan zit ik tussen 6e en 7e wk in, weet niet wanneer ze me wil zien..ik ben volgens de berekening 4+1..heel pril..
Wanneer ga jij bellen?
En wanneer vertel jij het je familie? Vind het een soort anders na een mk..omdat ze nu weten dat we er mee bezig zijn..we wachten sowieso na de eerste controle..

Liefs
 
Heyy ik ga maandag bellen dan ben ik 5+5.. en dan die week daarop misschien een echo.. als ik 6+5 ben..

Wij hebben het de vorige keer meteen na het testen aan in ze ouders verteld.. en gaan dit nu pas na de termijnecho doen.. dit ook omdat mijn vader tot onze teleurstelling met zijn dronken hoofd het nodig vond mijn broer in te lichten over mijn miskraam.. en dit terwijl mijn broer en schoonzus zelf ook bezig zijn voor een ukkie. Wij hadden dit eigenlijk niet aan broers en zussen willen vertellen maar helaas hebben mijn ouders dat voor ons besloten het wel te doen.
Dus we willen het straks meteen aan iedereen vertellen en dan hoeven wij ook aan niemand te vragen zijn mond nog te houden want blijkbaar kan dat niet..
Willen jullie het wel meteen vertellen? Ben jij open naar iedereen over je miskraam? Bij ons weten onze ouders, mijn broers, onze vriendengroep en mijn werk het. Voor de rest niemand dit ook omdat lang niet iedereen weet dat wij al een ukkie willen. We hadden dit ook heel graag als verassing aan iedereen willen vertellen maar helaas mocht het niet zo zij.


Liefs
 
hey dames,
Ik denk dat mijn man en ik het op mijn verjaardag (8 mei) gaan vertellen aan onze families en een paar dagen daarvoor aan onze ouders. Ik ben van plan om allebei de ouders te vragen of ze op een door onze middag of avond op visite te komen zonder dat ze het van elkaar weten :):) leuk joh heb er nu al zin maar toch nog maar even wachten.

Ik ben wel open over mijn mk's, maar ik ga er nu zo over beginnen moet er speciaal over dat gaan en over mij anders doe ik het niet, genoeg mensen weten het nu. Onze families en een paar vrienden en vriendinnen en jullie dan
 
hey..laat je weten wanneer je je afspraak heb?wel weer spannend he...wat heb jij nu voor klachten?
bij mij is het vermoeidheid en beetje mn borsten,soms misselijk maar verder valt het nog wel mee..maak ik me toch wel zorgen of het goed gaat..

dat is niet zo leuk dat je vader toen zn mond niet kon houden, dan begrijp ik dat jullie dit keer wachten..
wij zijn er geen eens aan toe gekomen het toen te vertellen, ging net ervoor mis..
wij hebben het ook niet aan iedereen verteld van de mk, aan onze ouders,goeie vrienden en onze zussen..
vond het verder niet zo nodig om het aan de grote klok te hangen..
wij vertellen het waarschijnlijk na onze eerste afspraak en echo, kijken of het groeit en goed zit, en dan alleen aan onze ouders en zussen, aan de rest met 12 weken pas..

liefs
 
Terug
Bovenaan