Clear blue zwanger/niet zwanger?????????? Hoe werkt die test?

Hey meiden!

Ik heb eigenlijk al positief gestest vanmorgen, maar ik wil graag nog een keer testen met een duurdere test van clear blue. Nu heb ik zo een gekocht waar echt de tekst zwanger of niet zwanger tevoorschijn komt. Ik weet niet of hij morgen vroeg positief test hoor, maar die van vanmorgen was positief in ieder geval (goedkopere test).

Mijn vraag is eigenlijk, stel dat hij positief test, hoe bewaar je het positieve resultaat?! Kun je dat bewaren? Omdat dat ding electronisch werkt met batterijtjes enzo, is het zo, dat als de batterij op is, je geen positief resultaat meer kunt aflezen?!

Iemand ervaring?

Liefs Supermams

hoi supermams,
gefeliciteerd met je zwangerschap.
Die test van clear blue, je kan inderdaad niet bewaren, je kan er wel een mooie foto van maken als je het wil bewaren, zo heb je ook een bewijs zeg maar.

hopelijk heb je hier wat aan.

liefs

Hey hey Supermams,

Je kan ze wel bewaren hoor.
Nadat je de test gedaan hebt verdwijnt het zwanger/niet zwanger na ongeveer een half uur maar je kunt vervolgens wel de test staaf eruit nemen en deze bewaren.
Hier moeten dan 2 streepjes opstaan.
Als het goed is (verwacht ik) zitten er ook 2 of 3 teststaafjes bij je test.
Die heb je dan als heringering!
Ik heb deze test namelijk ook gekocht bij m,n zoontje!
Maar dit zul je morgen vroeg dan wel ondekken.
Je bent wel een beetje eigenwijs hé!
Haha,suc6 morgen
Kus Marieke

ik heb die testen ook gedaan ,echt super leuk,
je kan er idd een foto van maken, als je dan een blaadje erbij legt met de datum (en evt tijdstip) is dit leuke foto voor in het fotoalbum.

idd als je het staafje eruit trekt is het een gewone zwangerschapstest.

aaah dat doet me nu denken aan de 1e x dat ik zwanger was, ik zakte daadwerkelijk door mijn benen (echt!) toen ik het woordje: zwanger, zag staan....
helaas is die zwangerschap slecht afgelopen.

maar ik heb daarna weer die test gekocht, vind het zoveel leuker om "zwanger" te zien staan.

x Petra

Ik ken dat helemaal niet.....

Kan iemand me uitleggen wat dat voor testen zijn.
Koop je dan eenmalig zo'n zwanger of niet zwanger kastje en daar stop je voortaan je testen in......

Bedankt alvast!!

@ anne

Je koopt gewoon een digitale zwangerschapstest bij bijvb. de kruidvat
(van clear blue) bij z,n test zelf zitten ik meen 2 of 3 test staafjes.
Je moet deze in de digitae houder steken (wijst vanzelf) en dat word dan je test.
Je kunt dus niet zomaar alle testen daarin doen.
Je moet dus z,n 'kit' kopen. kost meen ik ergens tussen de 16 en 20 euro!
Hoop je zo een beetje te hebben geholpen

Kus Marieke

Nee dat snap ik maar je kan dus ook geen navulling (bijv ook van clear blue) kopen ofzo......
Bij die testen zit daar altijd zo'n kastje bij waar je een batterij in moet doen of moet je de tweede keer alleen de testen die erbij horen los kopen......????

geweldig wat ze toch allemaal op de markt heben he.
Allemaal om ons onzekere mama's in spe ons verdiende centjes afhandig te maken.

Anne Robe

he Supermams,
Alvast gefeliciteerd met je zwangerschap, maar pas op.. mijn ervaring is dat clearblue pas later positief aangeeft. De test heeft net iets meer HCG nodig om via de digitale test positief (ZWANGER) aan te geven.Wellicht een paar dagen na je NOD. Ik was ook zwanger (was inderdaad, na 5 dagen overtijd alsnog misgegaan, helaas), Kruidvat gaf wel positief aan, clearblue dus niet (wel 2e streepje op teststrip, dus zwanger!!). Het resultaat valt zo tegen als je zwanger wilt zien, maar de test dat niet aangeeft. Maar wacht desnoods voor de zekerheid 2-3 dagen, dan geeft hij vast en zeker ZWANGER aan.
Maar tot die tijd, geniet gewoon lekker van je goedkope test!!
Groetjes Amber

Terug
Bovenaan