Clear blue zwanger/niet zwanger?????????? Hoe werkt die test?

wat grappig, ik had het bijna andersom, het andere testje (kweet niet meer welk merk ofzo) was zo vaag, en bij clearblue was het duidelijker, er kwam dus zwanger te staan, het streepje was een beetje duidelijker.

en je hoeft er geen batterijen in te stoppen, tis gewoon een all in one pakket, gewoon plassen en huppakee, klaar!
en zo heel veel duurder vond ik het niet. er zaten er idd 3 in, en idd het blijft een uur staan.

ik vind 3 wel fijn, ik ben zo onzeker, dus wil ik 3 testen doen als er staat: zwanger. haha ik zei nog tegen mijn man: clearblue begrijpt het, 3 testen in een pakketje!

@ Anne Robe,
Volgens mij is er geen navulling van te koop, wij (apotheek) verkopen die testen ook, bij ons zitten er 3 in een pakje, (misschien heb je ook wel met meer of minder maar dat weet ik zo niet), als het goed is zi er al een batterijtje oid in, hoef je zelf niet los te kopen ofzo. (kan helaas niet in de verpakking snuffelen zit plastic om heen en heb hem zelf niet)

@ supermams, gefeliciteerd met je zwangerschap, in principe kun je de clearblue test al een dag na het uitblijven van de menstruatie doen en  er hoeft bij die test ook niet perce 's ochtends getest te worden.
Maar dat is wat ik ervan weet (verkoop die dingen) heb er zelf geen ervaring mee zoals amber.

groetjes Ikke

haha puur genieten, ik had juist tegenovergestelde (ik verkoop ze dan, apotheek), toen we ze net in het assortiment kregen had ik echt zoiets van jee waarom nou 3, niemand doet toch zoveel testen...maar ze verkopen idd wel....

ja haha speciaal voor mij gedaan!
s ochtends 1, s avonds 1 en de vlgnde dag 1.
hihi!

ik ga ze dadelijk zeker weer halen. ik wist trouwens niet dat er navullingen waren, had ik dat ding niet weg hoeven te gooien (2x)

heej meiden, ik zit hier ff te lezen!
super zeg!
Ik ben dus ook op zoek naar zo'n test die zwanger/niet zwanger aangeeft
echt in n woord dus zeg maar en niet + of -
dat vind ik toch minder leuk dan zo digitaal..
Ik weet nu waar ik hem kopen kan..dus hopelijk binnekort ZWANGER!!!????!!
liefs mij

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!

Het is nog vroeg ik weet het   (06:42) maar ik heb de test gedaan.........

ZWANGER *************************************!!!!

De test gaf al vrij snel aan "zwanger" en nu maar hopen dat het goed blijft gaan. Ik voel me echt alsof ik ongi moet worden. Maarja, das niet zo gek natuurlijk er gebeurd daar zo veel in je baarmoeder!

Ik ga zo aan het werk, maar wel in trance hahahahahah!!!!!!!!!

Liefs supermams (so happy!)

joepieieie! GEFELICITEERD!
en dat gevoel kan je nog een tijdje blijven houden, innestelling enzo, dus je kan ook een klein beetje bloed verliezen.

gaaf! wanneer is de uitgerekende datum?

Terug
Bovenaan