Clear Blue

Zo, ben weer terug.
Heb de zwangerschapstest van Clear Blue opgehaald. Wat een domme mutsen bij De Kruitvat zeg !!!!!
Ik vroeg haar hoe duur ze zijn. Pakt ze er één en die per twee zijn verpakt. Gaat ze ze eerst scannen en noemt de prijzen hardop. Ik zag een tel later de prijzen er gewoon onder staan. Gelukkig stond er maar 1 iemand achter mij en voor de rest was de winkel leeg maar toch !!!! WAT EEN DOMME MUTS !!!! Ze kunnen er toch wel wat anoniemer mee om gaan toch ????
Zo weer even genoeg afgereageerd. Heeft er nog iemand nieuws ??????

Toedeloe Biaggi
 
Hihi, moet gelijk denken aan die oude reclame; Tina, was kosten die condome???
Dat zul je inderdaad altijd zien ja, dat juist dan dat soort dingen gebeuren! Nou ja, heb je dat weer achter de rug moet je maar denken.
Ik haal morgenochtend een test, denk dat ik 'm dan zondag doe..
Spannend....
 
Ja ben het helemaal met je eens!

Gelukkig heb ik dat nooit mee gemaakt!
Bij mij gingen ze altijd fluisteren "wil je eentje of een dubbel?" haha wel grappig!

Tja ben nog steeds niet ongi ben morgen 4 dgn over tijd en dan ga ik samen met fabbie testen!

Heel erg spannend!!

We houden jullie op de hoogte!

Liefs NAtje
 
Superspannend joh..! Moeilijk om nog ergens anders aan te denken he? Kun je je het al voorstellen? Volgens mij maakt zo'n baby je leven pas echt compleet. Wist al vrij snel dat ik een gezinnetje wilde, hoop dat het snel raak is!
 
Ha ha, wat een muts bij het Kruidvat! Sommige mensen snappen niet wat discretie is...
Mijn NOD is 13 juni, dus ik zit ook al aardig te zenuwen. De testen zijn al in huis, maar ik hou me in tot begin volgende week (ja, dat zeg ik nu, zul je zien dat ik zondag toch met zo'n ding op de plee zit ;-)

Meiden, veel succes allemaal!!
 
Genant he? terwijl het toch normaal is...
maar goed,ojee wat een spanning weer allemaal.mijn borsten doen echt pijn en mijn broek zit te strak en dat is nog wet stretch.... ik probeer me ook in te houden San,tot volgende week.allemaal sterkte en we duimen!!!!!
 
`Hahahaha, als je als nieuweling hier op het forum gaat kijken dan denk je echt, wat een mutsen zijn dat. hahahaha
Dit is zo leuk om te lezen!!!!!!!
hahaha succes allemaal he.hihi
 
hoi als je niet te hopen natuurlijk
weer een test moet kopen kan je ook
een sbij de da kijken bij ons staan
ze in een rek zelfhulpmedicijnen
zoals asprine enzo. en kan je het gewoon bekijken en zelf pakken
ik heb ze zelf besteld bij www.babybrabbel.nl echt goedkoop
dus heb meteen voorraad genomen voor
13 euro 5 testen die je al 4 dagen voor je nod kan gebruiken ik heb namelijk nooit geduld ik hoop dat je het niet meer nodig hebt maar misschien heeft iemand anders er iets aan die dit leest groetjes en laat de uitslag nog weten hoor
 
Terug
Bovenaan