Clear Blue

Hoi Biaggi, ik begrijp uit je boodschapje bij het kruitvat van vanochtend dat je nog steeds niet ongi bent?! Geweldig joh! Ik blijf duimen dat het nu zo'n acht en een halve maand wegblijft! Haha, ik had vorige week nog zo'n megaverpakking tampons gekocht, helemaal voor niks dus!

Ik mag al over twee weken voor een echo komen! Vanwege mijn leeftijd worden de onderzoeken wat vlotter gedaan dan bij jullie 'jonkies'. Er is grote kans dat we het hartje dan al kunnen horen kloppen! Poehee, ik ben echt zwanger!!!

Liefs, el.
 
Hoi Biaggi,
Ik ben van de week ook uitgevallen in het kruidvat. Een meisje wat voor me stond vroeg of de zwangerschapstest betrouwbaar was. De muts achter de kassa hield de vepakking omhoog en riep " is de ze test betrouwbaar!!!!!", echt zo door de overvolle winkel heen. Het meisje voor mij een knal rood hoofd natuurlijk. Ik kon me niet inhouden en toen ik aan de beurd was heb ik die muts verteld dat ze in het vervolg even normaal moet doen. Echt stomme situaties.

Nou meid, duim duim duim heeeeeel hard voor jou!!!!

Liefs, Ank
 
Hoi
toen ik dinsdagmiddag een test kocht wachtte ik tot de winkel leeg was en toen ik 'm vroeg stopte ze hem snel in een zakje voor ze vroeg of ik nog meer wilde, dat vond ik juist tof.
trouwens ik verspilde de eerste test omdat ik te ongeduldig was maar het is nu mijn NOD en ik ben nog ongie-vrij wie weet kan ik de tweede zondag wel gebruiken.

Jeanette
 
Eigenlijk snap ik niet waarom er nou zo stiekem over gedaan moet worden. Het is toch mooi als iemand zwanger blijkt te zijn? Ik heb zelf ook testen gekocht en de eerste keer heb ik me uitgebreid laten voorlichten door de verkoopster aan de balie. En al die mensen achter mij lekker laten wachten. Misschien hebben ze hun eigen gedachten er wel bij maar dat kan me niets schelen. Je hoeft je toch niet te schamen als je zo'n test koopt?
 
Kan ik je ook een verhaal vertellen..

Ik had ook te maken met een Kruidvat Muts!! Kom ik bij de kassa met mijn mandje met artikelen. Ik had verschillende dingen erin liggen, shampoo, tandpasta ect. om mijn mandje zo vol mogelijk te laten lijken. De testen lagen natuurlijk onderin. Heel onzichtbaar verstopt. Ga ik naar de Kassa toe om te betalen doet ze alle artikelen in een tasje en legt ze de CB-testen duidelijk in zicht voor de hele rij nieuwschierige klachten en zegt: Mevrouw deze passen niet meer in de tas zal ik u die zo mee geven......
Dommer kan toch niet alsof ik hiermee opstraat ga lopen... Ik kon nog net aardig blijven en zeggen dat ze die maar appart in een ander tasje moest doen. Domme kruidvat muts!!!!

Ik was echt even boos, het was erg druk in de kruidvat en ik weet dus niet of een bekende iets heeft mee gekregen. Hooop het niet, tenminste ik heb ook nog niets gehoord.

Dus ik begrijp je helemaal! Dan kun je wel door de grond zakken.

Zo even hier mijn verhaal. Verder geen nieuws ik ben nog aan het afwachten op de 19de.

Liefs Bibi
 
Wat is dat toch met het KRUIDVAT!!!!!
Het lijkt wel alsof er alleen maar mutsen werken daar hihihi. Toevallig geen etos, DA of een ander.
Ze krijgen geen goeie naam door ons hè!?!?

Ank
 
Ik heb een keer een test bij DA gekocht en daar ging de verkoopster heel subtiel mee om. Deed ze eerst in een papieren zakje, voordat ze verder ging met de rest (had een aardig vol mandje). Zo kan het dus ook.
 
Terug
Bovenaan