Clearblue digi test 1,5 week geleden zwanger 1-2 week nu niet zwanger

<p>Vorige week maandag ochtend getest met clearblue omdat andere testen hele vage streepjes hadden. De test zei zwanger 1-2 </p><p>Afgelopen dinsdag middag nog een clearblue gedaan die zegt ook 1-2 week. </p><p>Vanmorgen weer getest en deze test zegt niet zwanger. </p><p>Ik moest de test gewoon doen(domdomdom) zoveel onzekerheid nu. Ik heb vorige week de hele week helder rood bloed verloren zonder stolsels en zonder buikpijn. </p><p>Volgende week dinsdag mag ik voor een echo.... maar ooooh wat duurt wachten lang en helemaal nu. </p>

Wat vervelend en naar! 

Snap heel goed dat je in onzekerheid zit. Kun je niet bellen om de echo eerder te laten doen? Ik denk als je het uitlegt dat ze dat best wel zullen doen! Ik zou dat echt proberen. Dan weet je waar je aan toe bent! 
Succes en sterkte! 

Ik zou oppassen met een te vroege echo, want als je te vroeg bent klopt er wellicht nog geen hartje en word je ook onzeker! Probeer er positief in te staan, want je hebt er geen invloed op. Ik hoop dat je volgende week goed nieuws hebt!

Ik heb al vaker geprobeerd om eerder te komen maar ze zegt echt dat het niet kan. Ze kan pas met 7 week mij 100% zekerheid geven is dan haar antwoord. 
Oh ik wou dat ik die test nooit had gedaan 

[quote quote=10128125]
Ik zou oppassen met een te vroege echo, want als je te vroeg bent klopt er wellicht nog geen hartje en word je ook onzeker! Probeer er positief in te staan, want je hebt er geen invloed op. Ik hoop dat je volgende week goed nieuws hebt!
[/quote]
Dit zegt mijn verloskundige ook. Dus ik weet het ik moet gewoon wachten dat is het beste. Positief erin staan... nou dat lukt niet meer hoor. Ben zo klaar met die gedachte wel of niet. Ik denk nu gewoon niet

Bij veel zorgen kan je misschien ook een test laten doen bij je huisarts. Veel mensen denken gelijk aan de verloskundige, maar de huisarts kan hierin ook veel voor je betekenen. Plus dat je daar vaak dezelfde dag nog urine in kan leveren
Succes!

Terug
Bovenaan