Clearblue digi test 1,5 week geleden zwanger 1-2 week nu niet zwanger

Kan het niet zijn dat de laatste test gewoon niet goed was, een fabrieksfout zegmaar? Ook al zou het misse boel zijn, dan moet je alsnog hgc hebben toch? Corrrect me of i'm wrong 

De sensitest geeft vage streepjes en toen heb ik de clearblue gedaan die zei positief 1-2. Anderhalf week daarna dus een clearblue negatief en 3 dagen daarna weer een clearblue negatief. De sensitest geeft nog steeds een hele vage streep

Ik denk dat je ervan uit moet gaan dat je helaas een miskraam hebt gehad. De sensitest had nu al een duidelijke streep moeten hebben en clearblue had zeker 2-3 aan moeten geven. 
Zelf heb ik in april een ma gehad en daarbij liepen de testen ook niet op zoals het zou moeten.
Ik hoop dat je  snel duidelijkheid krijgt!

Dat denk ik zelf ook. Dinsdag mag ik heen voor een echo. Ik heb ook bloedverlies gehad hoor. Maar geen buikpijn of stolsels verloren. Nou ja ik denk maar beter dat het zo vroeg fout gaat dan later. Hoop wel dat dan alles er al uit is. 
Maar ik ben dus wel zwanger geweest? 

@Beestjesfan als je lichte streepjes hebt gezien en de cb aangegeven heeft dat je zwanger was ben je zeker zwanger geweest. Je hebt inderdaad waarschijnlijk een vroege miskraam gehad. Maandag zullen ze dit wel goed kunnen zien en zullen ze je ook wel kunnen vertellen of het weer helemaal schoon is.

Hoe veel weken zou je nu dan zwanger zijn ongeveer? Ik vind die vroege tests ook niet zo ideaal, heb er zelf in ieder geval niet zo’n heel geweldige ervaring mee. Zo had ik bijvoorbeeld op de donderdag een vroege test gedaan waar geen duidelijke streep op kwam, en de zaterdag diezelfde week een normale test met een dikke duidelijke streep er op! 
Vind het best vreemd dat ze je zo vroeg om een echo laten komen en niet gewoon bloed prikken. Als ze je hCG 2x meten kunnen ze al meteen zien of je zwanger bent of eventueel een miskraam hebt gehad. 

Terug
Bovenaan