<p>Hallo toekomstige mama's,</p><p>Dit keer is het onze 3e ronde en ik ben al 13 maanden gestopt met de pil. Ik heb ovulatie testen gebruikt van het merk Clear Blue - de digitale variant met wel of geen smiley. Vorige keer werd ik op de 33e dag ongesteld, ik denk dat ik te maken hebt gehad met een verlate eisprong. Toen heb ik geen ovulatietesten gebruikt. Nu ben ik op dag 12 begonnen met testen (merk ClearBlue), dat was maandag 2 december. Test was negatief. Dinsdag 3 december, dag 13, test negatief. Vandaag woensdag 4 december, dag 14, weer negatief. Ik heb de gehele bijsluiter gelezen, en heb ik elke dag op hetzelfde tijdstip getest. En ook niet daarvoor 4 uur lang naar het toilet geweest. Maar goed. Ik ben daarnet dus naar het toilet gegaan en bij het afvegen had ik lichtroze bloedverlies en in mijn onderbuik heb ik een zeurende pijn al een paar dagen... Waar duidt dit op? Heeft iemand hier ervaring mee? Wordt mij ei nog ontwikkeld of heb ik daadwerkelijk een eisprong gehad? Want de testen zeggen dat ik geen eisprong heb gehad... Wat nu?</p><p>Het is afwachten, ik moet geduld hebben, I know… maar hebben dergelijke dames dit ook zo ervaren? Is de test zeker wel betrouwbaar of heb ik gewoonweg mijn eisprong gehad?</p><p>Het is zo vervelend allemaal de ontwetendheid… Ik hoor het graag...</p><p>Liefs, Simone</p>