Clearblue ovulatie test ervaringen ??

Hoi Simone,
Bij die paarse dan zijn dat je vruchtbare dagen maar hij moet stilstaan om je LH piek te hebben gevonden. Heeft hij nog niet gedaan.
Ik gebruik ook dipsticks en daar nog geen positieve ovulatietest bij gehad. Dus ik wacht het nog maar een paar dagen af.
Ik hoop ook dat jij snel je smiley gevonden hebt. Snap helemaal wat je bedoelt al die lastige dingen die je tegenwoordig voortaan hebt maakt je alleen maar onzeker. Maar goed ook wel weer handig zo af en toe.
Liefs,

 
Dag dames,
Vanochtend heb ik weer een ovulatietest gedaan, ook weer negatief... en de bloeding heb ik nog steeds, maar je kunt het geen ongesteldheid noemen. Ik heb last van jeukende borsten, lage rugpijn, straalt uit naar mijn bovenbenen en een zeurende pijn in mijn onderbuik. Ook voel ik mij super moe, waar duidt dit op? Iemand dit ook meegemaakt of iemand die tips kan geven?
Zo'n onzekerheid dit, voel me echt machteloos en wanhopig... :(
Groetjes, Simone
 
Ik heb deze testen ook gebruikt en toevallig die maand ook zwanger geraakt. Di avond veel rekbaar slijm maar een leeg rondje. Woensdag avond, ach waarom maak ik ze niet gewoon op, en bam een smiley! Gezellig gemaakt die avond en daarvoor om de dag. Bij mij hebben ze dus nooit geknipperd, dat betekend dat je ovulatie eraan komt maar nog niet je piek
 
Terug
Bovenaan