Clearblue test geeft andere uitslag dan berekend

@chan1234b Clearblue geeft met het cijfer aan wanneer de bevruchting is geweest. Niet het aantal weken zwangerschap. Met de 3+ geeft ie aan dat je meer dan 5 weken zwanger bent.

Ok maar ben je nu 2+3 of 4+3 want ik zie beide voorbij komen en als het 3+ is voor 4+3 lijkt me dat geen groot verschil.
Verder zou ik me niet te druk maken. Op een gegeven moment zie je het allemaal wel op de echo

Bij mij was ik een week korter zwanger dan clearblue en mijn eigen berekening was.
nu bij 25 weken nog steeds netjes op schema zoals de termijnnecho aangaf. Dus eigen berekening en clear blue was fout

Bedankt voor al jullie reacties. Ik probeer het maar los te laten. We wachten maar af tot 3 september als we de eerste echo hebben. En dan zal het niet lang meer duren tot de termijnbepaling. Misselijkheid is nu ook weer weg dus wellicht is m’n hcg nu ook wel weer gedaald. 

Dames,
Hier ook verwarring.
13 augustus ongesteld geweest, naar eigen idee 12 september ook. Maar clearblue geef 2-3 weken aan. Dit kan niet van 12 september zijn, want mijn ei is pas nu net geweest. Dus het zal dan van 13 augustus zijn en dat 12 september dan iets van innestelingsbloeding is geweest ofzo.
Maar als ik vanaf 13 augustus ga rekenen ben ik vandaag 6w + 4d zijn. Clearblue geeft dus 2-3 aan.
Iemand hier ervaring mee?

Heb ook zo'n resultaat met clearblue. 
Laatste menstruati 11augustus , eisprong was nrml op 7 september.
Op clearblue gaf hij ook 3+ aan. Dus ik ben ook daar in de war van hoever ik ongeveer moet zijn. 
Volgende week woensdag 1ste echo. Ben benieuwd ??

Terug
Bovenaan