Clomid 100mg meiden

Hallo allemaal,

ben hier een tijdje niet geweest, maar voel nu weer de behoefte om hier te schrijven. Ik heb PCO en afgelopen cyclus eerste ronde Clomid 50 gehad. Vandaag een follikel meting gehad en helaas heeft het niet aangeslagen. Ik moet nu mijn menstruatie opwekken met Primolut en daarna met Clomid 100 mg beginnen. Zijn er meer meiden die hetzelfde nu meemaken en moet Clomid 100 moeten beginnen/zijn begonnen? Lijkt me fijn om hier met jullie over te schrijven.

Imme xx

Hoi Imme

Ik heb precies hetzelfde gehad als jij. Ik ben ook in januari dit jaar begonnen met clomid 50 ivm pcos maar deed bij mij ook niets, daarna afbreken met provera (werkt zelfde als primolut) en volgende ronde 100 mg. Helaas ook niets bij mij en toen ronde met 150 mg. Eindelijk kreeg ik een mooi eitje dat ook sprong maar helaas na twee weken de duiveltjes... Toen hebben we een maand pauze gahad ivm ons trouwen en daarna nog een ronde met 150 mg maar daar zijn gisteren de duiveltjes van gekomen :-(
Ik hoop dat jij wel al voldoende hebt aan 100 mg want er zijn genoeg meiden waarbij het wel voldoende voor een mooi eitjes is hoor. En ik blijf maar denken, er zijn al heel wat meiden zwanger geraakt mbv clomid dus voor ons ook nog genoeg hoop!

Hoe lang zijn jullie bezig? Wij ondertussen 16 maanden.
Houden we elkaar op de hoogte?? Lijkt me gezellig.

xxx Niekje

Hallo Imme

Ik ben een heel ervaren clomid gebruikster en gebruik ook 100 mg.
3 1/2 jr geleden ben ik mama geworden van een prachtige zoon. Deze is ontstaan door 100 mg clomid.
In januari was ik zwanger van een tweeling. Ook dmv 100 mg clomid.
Wij dokteren nu al bijna 2 jaar voor een tweede wondertje, ondertussen dus wel een miskraam achter de rug.

Ik vind de clomid best te doen, al moet ik je zeggen dat ik er nu onderhand wel helemaal klaar mee ben!!!
Ik zit nu op het wachtbankje en hoop dat dit echt de laatste keer is.....

Liefs en veel succes
mama Peet

quote: niekje78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-08-2007 15:06:16'));

Hoi Imme

Ik heb precies hetzelfde gehad als jij. Ik ben ook in januari dit jaar begonnen met clomid 50 ivm pcos maar deed bij mij ook niets, daarna afbreken met provera (werkt zelfde als primolut) en volgende ronde 100 mg. Helaas ook niets bij mij en toen ronde met 150 mg. Eindelijk kreeg ik een mooi eitje dat ook sprong maar helaas na twee weken de duiveltjes... Toen hebben we een maand pauze gahad ivm ons trouwen en daarna nog een ronde met 150 mg maar daar zijn gisteren de duiveltjes van gekomen :-(
Ik hoop dat jij wel al voldoende hebt aan 100 mg want er zijn genoeg meiden waarbij het wel voldoende voor een mooi eitjes is hoor. En ik blijf maar denken, er zijn al heel wat meiden zwanger geraakt mbv clomid dus voor ons ook nog genoeg hoop!

Hoe lang zijn jullie bezig? Wij ondertussen 16 maanden.
Houden we elkaar op de hoogte?? Lijkt me gezellig.

xxx Niekje

Hoi Niekje,

fijn om te horen dat 150 wel bij je aanslaat! Ik hoop voor je dat je snel een wondertje mag verwachten! en je hebt gelijk, er zijn zat meiden die doormiddel van clomid zwanger zijn geworden. Het is alleen jammer als blijkt dat het helemaal niet aanslaat....daar word je behoorlijk moedeloos van. Ik heb nu vakantie, dus gelukkig kan ik nu helemaal aanmezelf denken. Ik heb in iedergeval goed hoop dat 100 wel gaat aanslaan. Hoor namelijk wel veel dat 50 bij weinig vrouwen wat doet. Wij zijn nog niet zo heel lang bezig, al voelt het wel zo. Ik ben nu 10 maanden van de pil af. Fijn als we elkaar op de hoogte houden, tis erg fijn om met lotgenoten te kunnen praten. Ik duim voor je in iedergeval! Wanneer is je volgende NOD?

Imme xx

quote: mama peet 01 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-08-2007 20:38:09'));

Hallo Imme

Ik ben een heel ervaren clomid gebruikster en gebruik ook 100 mg.
3 1/2 jr geleden ben ik mama geworden van een prachtige zoon. Deze is ontstaan door 100 mg clomid.
In januari was ik zwanger van een tweeling. Ook dmv 100 mg clomid.
Wij dokteren nu al bijna 2 jaar voor een tweede wondertje, ondertussen dus wel een miskraam achter de rug.

Ik vind de clomid best te doen, al moet ik je zeggen dat ik er nu onderhand wel helemaal klaar mee ben!!!
Ik zit nu op het wachtbankje en hoop dat dit echt de laatste keer is.....

Liefs en veel succes
mama Peet

Hoi mama van Peet,

Wat super om te horen dat je al een prachtige zoon hebt! Genieten zeker he? Wel erg zeg dat je een miskraam hebt gehad, vreselijk. Maar je weet in iedergeval dat Clomid bij je aanslaat, dat is fijn. Gebruik je nu nog steeds 100 mg? Ik vond Clomid 50 ook goed te doen, bijna geen bijwerkingen gehad, alleen veel buikpijn. Hierdoor dacht ik echt dat het zijn werk deed, maar helaas is dat niet zo. Ik heb meer last van Primolut! Echt een opgeblazen gevoel, buikpijn en ik word er down van. Ik heb vandaag weer de eerste pillen gehad. Als het goed is moet ik 13 augustus hierdoor ongesteld worden en dan CD 5 met Clomid 100 starten. Ik duim ook voor jou en het lijkt me leuk om verder te kletsen. Fijn om te kunnen praten met meiden die weten wat je doormaakt. Kunnen we elkaar er mooi door heen slepen en de spannende wachttijd met elkaar delen!

Imme xx

Ha die Imme!!

Nou ik ga er vanavond weer aan geloven. Ben vanmorgen weer bij de gyn geweest en heb nu voor 4 mnd clomid gekregen. Mag (hoef)  alleen terug komen als ik zwanger ben en anders over 4 maanden en dan krijg ik een HSG. Nou ik hoop dat  het niet nodig is  en natuurlijk hoop ik ook dat ik geen 4 mnd clomid nodig heb!

Ik zit vandaag op dag 4, heb op dag 19 ongeveer mijn ei en dan weer twee weken wachten. Wat ik wel fijn vind is dat de wacht weken precies in mijn vakantie vallen... ik ken mezelf en ga op het werk toch maar door en door en doe het niet rustig aan dan. Nu kan ik effe twee weken relaxen en wie weet doet het wonderen. Ik heb dan   ongeveer het weekend van 01 sept. mijn nod..... pffff wat een getel

Jij was nu eerst bezig met de primolut toch?? Dus even hopen dat je ongi snel komt en dan ook weer aan de slag!

Nou spreken elkaar snel weer!

X Niekje

hoi niekje!

Nou voor jullie breken er weer spannende tijden aan en een hoop geklus haha! Echt super voor je dat Clomid goed aanslaat, dan weet je dat je in iedergeval net zoveel kans hebt om zwanger te worden als bij iemand waarbij het 'normaal'   gaat! Lekker gevoel man! En ik hoop idd voor je dat je na deze vier maanden niet terug hoeft te komen voor een nieuw recept! Dan hoop ik dat je terug mag komen om een heel andere en veel leukere reden! Nou meid, wie weet ben je nu wel heel snel zwanger! Ik duim voor je hoor!

Ik heb nu sinds 3 dagen een hogere temp, ongeverr 0,4 graden hoger als hiervoor. Nu denkt de gyn toch dat ik een eisprong heb gehad, waarschijnlijk net in de nacht voordat ik s'morgens voor een FM moest komen. Vandaar dat ze niet kon zien! Tis een geluk dat ik verder ging met tempen, want eigelijk hoefde dat niet meer. Een dag later merkte ik dus die verhoging op en die is er nu nog steeds! Nu mag ik maandag komen voor een bloedonderzoek, en dan krijg is dinsdag te horen of het alsnog een 'verrassingsei'   is geweest! Ik had dinsdag wel een hele klodder rekbaar cervixslijm. Echt mega veel aan mijn toiletpapiertje! Dat had ik nog nooit zo gehad! Ik denk dat ik toen die nacht mijn eisprong heb gehad. Ik hoop het echt, anders heeft mijn lijf me echt heeeel erg voor de gek gehouden. Ik heb nu nog steeds wel buikpijn, maar niet veel.

Nou, jullie heel veel klusplezier deze aankomende periode en we houden elkaar op de hoogte he?

Imme xx

ha Imme
Spannend hoor die temp!! Ik hoop voor je dat je een goed verassings ei hebt gehad
Heb jij je ei al zo vroeg dan dat de gyn te laat was met de echo, of krijg jij niet meteen naar je ongi echo's om te kijken of er iets groeid?
Echt spannend, dan zit je na de uitslag van het bloed al weer in de wachtweken!!
Ik zal voor je duimen!
Op  de temp vraag kan ik je helaas geen antwoord  geven. Heb wel een tijdje getempt maar er was bij mij echt geen touw aan vast te knopen. ( toen wist ik ook nog niet dat ik pcos heb en had ik dus een cyclus  van zeven of acht weken en  soms nog  langer....)  
Misschien dat ik deze  ronde ook wel weer eens ga tempen... aangezien ik nu niet  naar de gyn ga voor echo kan ik wel kijken wat mijn temp doet na mijn ei.

Nou  tot snel!  

Knuf van Niekje

Terug
Bovenaan