Clomid 100mg meiden

ha niekje,

ik zou mijn echo hebben rond dag 12, maar toen waren we op vakantie en moest het een week later. Vandaar dat we misschien mijn ei hebben gemist op de echo... maar de hoop zakt me nu weer in mijn schoenen... mijn temp was vanmorgen ineens weer 36,4... dus helaas denk ik toch geen verrassingsei voor mij deze keer! Het kan natuurlijk ook een innestelingsdip zijn, maar daar probeer ik mezelf maar voor te behoeden. Als mijn temp morgen nog steeds laag is dan heeft bloedprikken eigelijk ook geen zin meer. Dan weet ik zeker dat ik geen ei heb gehad.Dan zal ik de gyn ook wel bellen, scheelt weer een ritje naar het ziekenhuis.

Vandaag lekker zwemmen, ff niets aan het hoofd! Nog een weekje vakantie, dus nog ff lekker genieten. Jij veel plezier en succes verder en we horen van elkaar!

Imme xx

(toen ik nog niet wist van mijn PCO was mijn temp ook altijd een raadsel, komt volgens mij echt door de PCO!)

Ha Imme!

Echt balen! Is vervelend als je niets uit je temp kunt halen en je met die onzekerheid blijft zitten he.

Ik hoop dat je snel meer weet. Je kunt natuurlijk altijd voor de zekerheid bloed laten prikken, is nooit weg en heb je zekerheid. Maar ben je wel nog doorgegaan met die primolut? Dan zou je ongi toch onderweg moeten zijn als je geen ei hebt gehad??

Hier verder geen nieuws....het is rustig en duurd nog even tot klustijd:) Heb niet zo heel veel last van de bijwerkingen dit keer van de 150 maar zal het niet te hard roepen want wat niet is kan nog komen....Af en toe wat vlekken en wat moe maar verder niet echt chaggie... Ik hoop alleen dat mijn haartjes nu eens iets bijkomen. Heb jij ook zo'n last van haaruitval sinds je clomid gebruikt??? Baal daar nog het meeste van geloof ik..

Nou veel succes en tot schrijfs!

xxx Niekje

Hoi niekje,

sorry, heb even niet hier meegekeken, maar ben er weer hoor!

Ik heb   de uitslag van mijn bloed, en ik heb geen eisprong gehad met Clomid 50. Helaas! Ben wel vorige week zondag ineens ongesteld geworden (dag 21!!) en heb gister alweer mijn laatste pil van de Clomid 100 op. Heb nu echt veel last van mijn buik en opvliegers. Ook mijn humeur wisselt heeeel erg! Heb as donderdag een FM, hoop dat deze dosis wel zijn werk doet.

En hoe is het met jou? Druk aan het klussen zeker!! Hoop dat we elkaar snel heeeel goed nieuws mogen vertellen!

Hoi imme!

Ik las net dat je op 1 sept je nod hebt.... Dan lopen we weer ongeveer gelijk op!
Ik heb ook rond het weekend van 01 sept mijn nod.
heb vandaag of morgen mijn eisprong en voel het al aardig.
We houden elkaar weer op de hoogte :)

Succes met wachten!
xx Niekje

Hoi Imme en Niekje,

Ik ben een weekje eerder met mijn NOD, maar heb er eigenlijk helemaal nog geen goed gevoel over, ik voel nog niks en heb mijn eisprong eigenlijk ook niet echt gevoeld deze keer, welja we wachten wel af....

Veel geluk op de wachtbank, ik blijf er nog even gezellig bijzitten, maar zal er eind deze week wel afrollen...

liefs Mickey

He Mick!

Nog een weekje, spannend hoor.
Duim voor je en hoop dat je aan het einde van de week goed nieuws brengt.
het begint nu een beetje te komen dat er weer wat posi berichtjes op het forum zijn. Wel erg prettig moet ik zeggen. geeft voor ons ook weer wat hoop!
En vergeet niet ook al vole je niets....het wil niet altijd iets zeggen dus moed houden hoor ;-)

Nou tot snel!
X Niekje

Terug
Bovenaan