Clomid en zwangerschapstest

A

Anoniem

Guest
Dag dames!

Net terug van de gyn. We mogen meteen beginnen met Provera en daarna Clomid maar omdat we denken dat we zwanger zijn even de test afwachten. Dat kan vanaf zondag.

Volgens hem kan het geen eisprong geweest zijn omdat veel slijm wel iets is van het beeld wat ik heb. Dus het lijkt alsof er een eisprong is maar dat is er dan dus niet. MAAR zei hij, de wonderen zijn de wereld nog niet uit en je zult de eerst niet zijn die toch geen Clomid nodig blijkt te hebben.

Als de test positief is dan bellen voor een echo 3 weken later, heel vroeg dus.
Als de test negatief is meteen 12 dagen beginnen met Provera en een menstruatie zal volgen. Op dag 3 daarvan beginnen met Clomid. Op dag 21 of 22 bloed laten prikken om te kijken of er rond dag 14 een eisprong heeft plaatsgevonden en of dus de Clomid zijn werk heeft gedaan.

Het gaat dus beginnen!!!
We wachten de test volgende week af.....in spanning dat wel. Maar ik ben er zeer relaxed onder, wetende dat er aan gewerkt gaat worden!

Onze droom komt in zicht!!

Voor de volledigheid:
Hij wilde geen bloed laten prikken omdat die uitslag daarvan vrijdag pas komt en dan kun je bijna testen zei hij. Ook wilde hij het niet doen omdat volgens hem geen eisprong geweest kan zijn, zie hierboven

Spannend Mascha! Ik ga voor je duimen dat het niet meer nodig is........ Fijn in ieder geval dat eraan gewerkt wordt!

Spannend zeg!! Je hebt ook van die speciale vroege testen van clear blue (volgens mij) en daarmee kin je al iets van 4 dagen voor je NOD testen...

Heel veel succes in ieder geval!!

spannend hoor. Maar ze werken bij jullie in het ziekenhuis dus niet met folikelmetingen? Ik kreeg echo's om te zien hoe het met de eitjes ging omdat ze niet wisten welke dosis clomid ze moesten geven. (mijn gyn houdt niet van rondes verspillen hahaha)

Hai lieverd,

Wat een goed nieuws zeg! In ieder geval zit er weer schot in de zaak maar ik hoop echt dat dat alles niet meer nodig is en je lekker zwanger bent! Hoezo denk je dat je zwanger bent? Heb je al symptomen? Ben heus niet nieuwsgierig hoor.... hahaha!

Ik denk aan je en mijn duimen staan voor de in de 6de versnelling! ***********

Liefs Lynn.

@supertje: Ik heb geen eisprong dus valt er ook niet iets te meten. Tenminste geen eisprong, volgens mij heb ik vorige week dinsdag heel spontaan een eisprong gehad. Ik heb geen metingen waarom weet ik eigenlijk niet. miss omdat het niet aan mijn man ligt? Dat we daar dus geen rekening mee hoeven te houden? Als op dag 21 door de bloedtest blijkt dat er geen eisprong is geweest gaat wel meteen de clomid omhoog. miss dat hij dan wel metingen gaat doen. Bedankt voor het meedenken!

@Lynn: Ik hoop het ook zo zonder medicatie maar sta daar wel helemaal achter. Het is altijd fijner zonder natuurlijk.
Ja ik heb het idee dat het raak is geweest, ik geloof dat ik dat ook heb toegelicht in mijn vorige topci maar dat weet ik niet zeker. Heb pijnlijke tepels en dat heb ik niet eerder gehad, alleen bij de zw van mijn jongste. Wel last van mijn borsten de laatste maanden maar niet mijn tepels. En ik heb zo'n gevoel, ik weet niet. Beetje opgezwollen onderbuik en veel gerommel, heel veel zelfs....

Maar mijn gevoel en mijn lichaam hebben me de laatste maanden wel vaker in de steek gelaten dus ik blijf gereserveerd!

Wat zouden jullie doen met testen? Ik denk dus dat mijn ei rond dag 18 is geweest, vandaag dag 25.... Wanneer testen?

Thankx ladies!

Terug
Bovenaan