Clomid en zwangerschapstest

Ik heb zelf ook geen eisprong. (PCOS) Maar bij ons doen ze metingen en weer geen bloedprikken. Het beleid is overal weer anders. Ik vond het wel prettig dat ze die echo's deden. Bij onze 2e is halverwege de cyclus de dosis ineens verdubbeld en toen kwam er wel een eitje. Op de eerste dosis deden ze namelijk helemaal niks. Resultaat een cyclus van bijna 6 weken, maar wel met goede afloop.

Ik zou zondag op zijn vroegst testen. Dan zit je nog voor je NOD maar wel kans dat er wel al iets te zien is. Ik hoop voor je dat het gelukt is, je weet tenslotte nooit. Duimen draaien hier ook.

Hoii

Ja ze zijn niet meer zo van het bloed prikken (bezuinigen ) ppfffff maar ja ben tog al beetje risico dus woord tog wel in de gaten gehouden ,,,,maar goed duim voor ie meid ,, knuff marie

Ik was met clomid in3 maand zwanger,dus succes! Ps; had wel veel last van de bijwerkingen maar dat is bij iedereen gelukkig anders.... Succes!

Dat heb ik helaas ook gehoord ja! Dat je tegen de muren omhoog kan vliegen haha! Daar ben ik wel benieuwd naar!

Als ik getest heb laat ik dat jullie weten!

@Mascha, sorry ik had dat even niet meegekregen in je andere topic, vandaar mijn vraag! Maar meid, het zou natuurlijk heel goed kunnen dat je gewoon zwanger bent. De wonderen zijn echt de wereld niet uit.....Ik hoop het zoooo voor jullie!

Begrijp dat je je gereserveerd opstelt, is misschien ook wel de goede houding want tja....we zijn in het verleden allemaal wel eens gefopt door ons eigen lichaam....helaas! Maar geef de moed niet op hoor!! Spannend hé?!!

Ik voel me wel goed, weet natuurlijk niet wat ik moet voelen maar goed....Ben een beetje verkouden en gister hondsmoe, had me kussen nog niet geraakt en was al in dromenland maar ik denk dat de spanning van de afgelopen dagen eruit kwam. Durf nog niet goed te denken aan wat als....het raak is. Ook datzelfde stukje zelfbescherming als wat jij hebt. Mijn man loopt overigens wel de hele dag te stuiteren, wel heel aandoenlijk! :)

Nou meid, voor ons beide dus spannend hé?!
Sterkte! Duim, duim, duim!!

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan