Clomid ervaringen geen eisprong

Hi allemaal,

Ik zit in de 2e ronde met clomid 50.Heb as weekend mijn nod. Maar mijn gevoel zegt mij dat ik deze maand geen eisprong heb gehad. Mijn eerste ronde had ik een perfecte cyclus van 27 dagen. Nu heb ik daarom voor een aantal maanden clomid mee gekregen en hoef ik niet meer op controle.. Super fijn! Dacht ik. Tot nu.. Omdat ik sterk het gevoel heb dat het deze maand niet heeft gewerkt. Alles voelt anders als de vorige keer en alle vorige keren dat ik wel een eisprong had. Nu is mijn vraag, moet ik de arts bellen? Of afwachten? En heeft iemand hier ervaring mee? Hopelijk kan iemand mij iets meer vertellen.


Renate
 
hoii!
misschien kan je de volgende keer ovulatie testen gebruiken? ik deed dat ook tijdens mijn gebruik met clomid 50 mg 
ik zou even je nod afwachten, als je geen eisprong hebt gehad word je niet ongesteld, word je dat wel dan zou ik die ronde de ovulatie testen gebruiken, ik had ze van de action en die deden prima hun werk.
hier im de 2e ronde al zwanger geraakt en momenteel 34 weken!,
hoop dat het bij jou ook zo snel mag gaan?
groetjes!!
 
 
hoii!
misschien kan je de volgende keer ovulatie testen gebruiken? ik deed dat ook tijdens mijn gebruik met clomid 50 mg 
ik zou even je nod afwachten, als je geen eisprong hebt gehad word je niet ongesteld, word je dat wel dan zou ik die ronde de ovulatie testen gebruiken, ik had ze van de action en die deden prima hun werk.
hier im de 2e ronde al zwanger geraakt en momenteel 34 weken!,
hoop dat het bij jou ook zo snel mag gaan?
groetjes!!
 
 
Bedankt voor je reactie! Ovulatietesten heb ik wel eens geprobeerd maar nu ik erover nadenk was dat idd voor clomid gebruik.. Misschien volgende cyclus toch nog eens een poging wagen. Voor de hormonen bleven deze nl makkelijk 8 dagen positief bij mij. Bij cyclussen met n eisprong dan. 
Maar als je geen eisprong hebt kun je evengoed ongesteld worden toch? Of met clomid gebruik niet? Ik zal het idd even afwachten.. Vind het wel spannend allemaal. 
 
Ben jij met de tweede ronde clomid 50 al zwanger geraakt? Wat fijn!! Gefeliciteerd. 
 
Bedankt voor je reactie! Ovulatietesten heb ik wel eens geprobeerd maar nu ik erover nadenk was dat idd voor clomid gebruik.. Misschien volgende cyclus toch nog eens een poging wagen. Voor de hormonen bleven deze nl makkelijk 8 dagen positief bij mij. Bij cyclussen met n eisprong dan. 
Maar als je geen eisprong hebt kun je evengoed ongesteld worden toch? Of met clomid gebruik niet? Ik zal het idd even afwachten.. Vind het wel spannend allemaal. 
 
Ben jij met de tweede ronde clomid 50 al zwanger geraakt? Wat fijn!! Gefeliciteerd. 
 
ik heb zelf pcos en dus bijna geen goede eisprong van mijzelf, en geen eisprong is geen menstruatie, daarom via de gyn clomid 50 mg voor gescheven gekregen en hiermee kreeg ik wel een goed eitje+eisprong en dus een normale cyclus met menstruatie,
als je nu dus niet ongesteld word kan dat betekenen dat je of geen eisprong hebt gehad, of een langere cyclus waarna je alsnog je menstruatie krijgt, of je bent zwanger!
hopen op het laatste?
 
Bedankt voor je bericht!! Is het bij jou al gelukt met clomid? Of ben je ook nog bezig? 
 
Heb sinds gisteren/vandaag ook echt enorm,maar dan echt enorm veel afscheiding en menstruatiekrampen. Zelfs in mijn onderrug. Ben dus echt compleet verward! Snap er niets meer van.... haha! Wacht het maar af... 
 
ja bij mij was het in ronde 2 al raak dmv clomid, nu 34 weken zwanger, wel wist ik door ovulatie testen precies wanneer ik mn eisprong had, 
 
 
 
 
Terug
Bovenaan