Clomid ervaringen geen eisprong

Hi Renate, 
Ik heb wel ervaring met clomid en geen eisprong. Ik reageerde helemaal niet op de 50 mg maar wel op de 100. Ik had hierdoor wel lange cyclussen maar wel altijd een eisprong.
Het kan zijn dat de clomid 50 niet meer werkt en dat je er geen eisprong meer van krijgt. Maar dan word je inderdaad niet ongesteld want je word alleen ongesteld als je een eisprong hebt gehad. 
Op welke cyclusdag zit je nu? Mij is altijd verteld dat je een cyclus mag hebben van max 35 dagen en dat je anders meer clomid moet gaan gebruiken. Bij mij werkte de clomid na een tijdje helemaal niet meer omdat ik er resistent voor was geworden. Hopelijk heb je er wat aan. 
Weet je inmiddels al wat meer?
Liefs
 
Ik heb ook aan de clomid gezeten en ben nu, na de tweede ronde clomid, zwanger. Ik had ook geen eisprong en werd dus niet ongesteld. Ik heb zelf nooit ovulatie testen gedaan omdat ik niet wilde dat het vrijen moest maar omdat we het wilde. Ik heb wel altijd een app bijgehouden om te tracken hoever ik ongeveer in mijn cyclus zat. Ik ben nu ruim 5 weken zwanger en moet over 3 weken voor de eerste echo. Fingers crossed dat het goed blijft gaan. Succes met de clomid, ik zou even afwachten wat er gebeurd, blijft je menstruatie uit en test je negatief dan moet je dosis wellicht verhoogd worden maar dat zal je gynaecoloog wel weten.
 
Ik zit nu op cyclusdag 27. Als ik naar mijn vorige cyclus met clomid kijk, zou ik morgen mijn nod hebben. Ik heb sinds 28 oktober tot nu.. elke dag wel krampjes in mijn buik. En soms n soort steekje. Sinds 2 dagen zijn mijn borsten gevoeliger.. En sinds gisteren krijg ik puistjes.. (Hele kleintjes weliswaar). Ook bloed mijn tandvlees sinds n aantal dagen met tanden poetsen.. Dus eigenlijk alle tekenen die kunnen met zwanger zijn.... Kunnen ook menstruatie tekenen zijn. Gisteren voor de zekerheid met ochtend urine een test gedaan. Witter kon niet. Maar kan te vroeg zijn. Waarschijnlijk word ik toch gewoon ongesteld.. Maar als dat zo is ga ik de volgende ronde ovulatietesten gebruiken.. Ik word gek van de onzekerheid! Allereerst of ik een eisprong heb gehad.. En als ik m dan toch had zou die de 28e moeten zijn geweest. En als dat zo is, of ik mogelijk zwanger ben? Ik ben al een aantal nachten veel aan het dromen en word tussendoor vroeg wakker.. Maar kan ook zijn omdat ik onrustig ben en bang ben om ongesteld te worden! 
 
En ik moet inderdaad bellen als mijn cyclus langer als 35 dagen zou duren.. Maar ik verwacht toch ongesteld te worden vanwege de krampjes.. Stiekem hoop ik toch zwanger te zijn natuurlijk. Ik weet dat hopen niet verstandig is ivm teleurstelling.. Maar het lukt niet om het uit te schakelen.... nog heel even geduld dus....... 
 
Ik had ook krampjes, puistjes en zelfs (een week voordat ik ongesteld zou moeten worden) 2 dagen een soort licht roze bloeding/bruine afscheiding wat uiteindelijk een innesteling bloeding was geweest. Ik dacht ook echt dat ik ongesteld ging worden maar bleek toch zwanger. Succes, de duimen draaien hier! 
 
Hoi meis,
Ook ik ben een clomid 50 gebruiker. Ik heb het net voor de 6de keer geslikt.
Ook ik moet bellen als mijn cyclus langer wordt dan 35 dagen.
Afgelopen keer was hij precies 35 dagen, spande er wel om. Ik zie nu op dag 12, dus hintten gister al naar mijn man dat de klusdagen er weer aankomen/zijn. We hoeven niet meer naar de kliniek voor echo's, geeft wat meer rust, en ik heb geen ovutesten gehaald, omdat ik er anders teveel mee bezig ben....maar is soms nog moeilijk vind ik.
Ik wens jou heel veel succes en hopelijk is de uitslag toch mooi straks!
 
Terug
Bovenaan