Clomid of Gonal f?

Ik heb zelf eerst clomid gehad. Eerste rond 50 wat niet hielpt daarna 100. Hiermee ben ik uiteindelijk zwanger geworden, waar we helaas met 8 weken er achter kwamen dat het niet goed zat en we de zwangerschap moesten afbreken. 
Ik zelf heb veel bijwerkingen gehad van de clomid. Veel opvliegers, migraine, heel moe, zware stemmingswisselingen en ook erg opgezet. Vorige week groen licht gekregen om weer te mogen starten. Mijn lichaam moest eerst herstellen van de zwangerschap/miskraam. 
Mijn arts vertelde mij dat ze bij ons in het ziekenhuis een nieuw protocol hebben en iedereen die net het traject in gaat Letrazol. Mijn arts heeft uitleg gegeven dat dit het zelfde werkt als clomid alleen dat je veel minder bijwerkingen hebt. 
Inmiddels ben ik klaar met de kuur en krijg ik volgende week een echo om te zien of deze aangeslaan heeft.. 
Iedereen reageerd anders op hormonen. Zo heeft een vriendin van mij ook gonal f en die vind het, het zelfde als clomid. Heeft ook veel last van dezelfde bijwerkigen.

Ik heb clomid geslikt, kan me niet herinneren dat ik bijwerkingen had en gelijk in de eerste Ronde zwanger :) 

Terug
Bovenaan