clomid

A

Anoniem

Guest
hoi zijn hier meiden die ook clomid slikken??

ik moet weer beginnen met mijn eerste kuur clomid en wil graag met andere mijn ervaringen uitwisselen.

kaat

Haai Kaat

Ik ben inmiddels bezig met mijn 4e kuur clomid. Vorige week 2 mooie eitjes gezien op de echo bij de gyn, dus het is nu weer afwachten. Spannend dus.
Van het slikken van clomid heb ik vooral last door het continu moeten plassen en de eerste dagen ben ik echt supermisselijk. Voor de rest valt het wel mee.

Veel succes!

Tamara24

Hoi Kaat

Ik heb net de 4e kuur van clomid afgerond.
Helaas zal het weer uitlopen op een teleurstelling.
Vorige week vrijdag een echo moeten maken, leek in eerste instantie positief, want ze meende dat ze twee eitjes zagen die iets groter waren dan de andere, maandag en donderdag was helaas niks meer te zien. Maandag moet ik opnieuw terug voor een echo.
Maar ik heb de hoop voor deze maand eigenlijk al een beetje opgegeven.
Op naar de volgende maand maar weer.

Verder qua bijwerkingen heb ik alleen last van meer acne, maar daar heb ik ondertussen ook een goed cremetje voor gevonden.

Mag ik vragen waarvoor jij clomid krijgt?

Ik zal mee trouwens ook effe voorstellen.
Ik ben Carol 24 jaar, getrouwd, en sinds sept 04 gestopt met de pil.
Mijn menstruatie kwam niet op gang, ik heb dit met mijn eigen ha besproken, en omdat ik vroeger ook al een erg onregelmatige cylcys heb gehad, heeft hij me na 3 mnd doorverwezen naar de gyn.
Daar was het vrij snel duidelijk, dat ik PCO-syndroom heb.
Als je het leuk vind, kunnen we ook kletsen op msn.

liefs Carol

Haai Carol en Kaat.

Ook ik zou graag met jullie in contact komen via msn.
Ben zelf ook 24 jaar, sinds 2003 getrouwd. Sindsdien proberen we een kindje te krijgen. Had altijd al een zeer onregelmatige cyclus of zelfs geen cyclus. Ben pas na 1,5 jaar doorgestuurd door mijn ha, tot grote woede van mijn gyneacoloog die meteen constateerde dat ik pco heb. Sinds begin dit jaar slik ik clomid. De eerste kuur was meteen een succes en ik raakte zwanger, helaas ging dit mis op 5 weken. De volgende 2 kuren gaven geen respons. Bij kuur 4 gaf hij me het dubbele aantal. Vorige week vrijdag waren er 2 eitjes te zien eentje van 23.5 mm en eentje van 14.5 mm. Dus nu is het dus weer afwachten. Spannend dus!

Liefs
Tamara

Hoi Tamara

Voeg me maar toe op msn
alca7580@msn.com

groetjes Carol

hoi tamara heb je toegevoegd.

nou ik ben 26 jaar oud. bij mijn eerste had ik totaal geen menstruatie. en kreeg ik clomid. meteen eerste kuur raak. 1 groter eitje. was toen 24 jaar.
nu had ik een zeer onregelmatige cyclus. dus zijn we donderdag weer naar ziekenhuis geweest en toen heb ik provera gekregen en clomid.
dus zit nu dag 2 provera moet 10 dagen slikken en dan wachten menstruatie. dan dag 3 tot 7 clomid 50 mg.

vorige keer kei emotioneel dus ben benieuwd hoe het nu gaat. hoop snel goed resultaat want het is geen pretje.

kaat

hoi meiden

hoe gaat het bij jullie? ik moet er steeds aan denken. het is nu dag drie van de provera nog 7 te gaan en dan wachten op menstruatie.
ga zo meteen denk ik de auto poetsen of zo dan heb ik wat afleiding. weet ook niet.

kaat

Terug
Bovenaan