clomid

hallo!

IK heb net mijn eerste kuur clmid gehad, en ik vind het erg spannend!

Ben woensdag bij de gyn geweest en als het goed is is er 1 eitje gesprongen, dat zou woensdagavond gebeuren dacht hij, ik heb toen erg veel buikpijn gehad, dus ik denk dat hij gelijk had.

Ik ben ook bezig met tempen, ben alleen vergeten wat mijn normale temp is, in ieder geval ligt hij nu al een paar dagen op 36.9.

ik zag een msn adres staan van alca... ik heb hem ook toegevoegd, lijkt me erg leuk om erover te praten. als je dit liever niet hebt verwijder ik hem gelijk weer hoor!

liefs Henriette

hallo

dit is dag 4 van de provera, heb veel last van de bijwerkingen. maar komt allemaal goed is voor een goed doel. hopelijk ben ik dan snel ongi dat ik met de clomid kan beginnen. maar de vorige keren provera werd ik dat pas na 10 dagen. dus einde van de maand kan ik beginnen. spannend.

hoe is het met jullie??

kaat

hoi

met mij gaat alles goed.
Ik heb wel nog steeds zo'n raar gevoel in mijn buik, zal er dan nu toch een eitje aan het groeien zijn??
Ik ben benieuwd, ik zie en hoor het morgen wel.

Gisteren flink op stap geweest, het was super gezellig, ik lag pas om 4.00 in mijn bed.
Dat was alweer lang geleden dat ik het zo laat gemaakt heb. Maar we gaan dit vaker doen heb ik met mijn vriendin afgesproken.

Straks gezellig bij vrienden op bezoek en dan nog even kijken of we vanavond nog iets leuks kunnen gaan doen.

ik spreek jullie snel weer.

Liefs Carol

hoi carol

hoe is het nu. groeit er een eitje??

hier dag 6 van de provera. nog 4 te gaan

kaat

Hoi

Hier gaat het ff niet zo lekker.
Maandag een echo laten maken, maar er zat nog steeds geen eitje, behoorlijk balen dus.
De gyn die ik nu had, vond dat ik volgende week nog eens terug moest komen.
En eind volgende week een afspraak maken bij eigen gyn, om te kijken wat nu verder moeten gaan doen, evt verder onderzoek.
Dus ben benieuwd wat ze volgende week te zeggen hebben.
Ze hebben nu dus al de hele maand mijn cyclus in de gaten gehouden en er gebeurd gewoon niks. Het baarmoederslijmvlies groeit trouwens wel.

Liefs Carol

laatste dag provera is nu voorbij. lekker.
zie er erg naar uit om de clomid te gaan gebruiken alleen nu eerst afwachten op menstruatie.

kaat

He Kaat

Er breekt weer een spannende tijd aan voor jullie.
Ik leef echt met jullie mee.
Ik hoop dat de menstruatie een beetje snel op gang komt, en dat de clomid beter zeijn werk doet dan bij mij.

Ik moet maandagmorgen weer voor een echo en vrijdagochtend terug naar de gyn om te kijken hoe we nu verder moeten, omdat ik geen eisprong maak.

ik ga flink voor je .
We spreken elkaar snel weer.

Liefs Carol

dank je carol ik zal ook voor jou duimen.

heb jij ook provera geslikt.
en de laatste dag zo'n buikpijn. ik moet zeggen heb het nu nog maar niet meer zo erg.

kaat

Terug
Bovenaan