clomid

Hoi allemaal

Wat is het toch fijn om hier alle verhalen van anderen te lezen, zodat je weet dat je niet alleen staat, en niet de enige bent.

We hebben te horen gekregen dat mijn eiblaasje maar blijft groeien maar er geen eisprong is. En dat ik de volgende cyclus ga beginnen met clomid om dit op orde te krijgen.

Gelukkig was het zaad van voldoende kwaliteit, geen top, om te bevruchten.

Maar nu mijn vraag wie heeft ervaringen met clomid?

Groetjes van visje

Hoi Visje,

Ik ben afgelopen maand begonnen met clomid. Ik moest deze slikken op de derde tot en met de zevende dag van mijn cyclus. Ik kan je wel zeggen dat ik er opgefokt van werd en dat mijn man het niet zo'n groot succes vond. We weten dat het voor een goed doel is, dus gewoon doorbijten!!!

Ik weet dus nog niet hoe het afloopt. Ik heb advies van de gyn gekregen omdat mij cyclus veelste lang is, rond de 48 a 50 dagen. Ze willen proberen om hiermee mijn cyclus korter te maken, en ook mijn eisprong in kaart te krijgen.

Dus voor mij blijft het afwachten. Rest het mij om je veelm succes te wensen.

Gr Roeltje

hoi Roeltje

Bedankt voor je reactie. Dat is inderdaad niet zo leuk voor je man, maar wat je zegt het is voor een goed doel.....
Ik ben heel benieuwd of het bij jou helpt die clomid, ik hoop het voor jullie.
Mijn cyclus willen ze op deze manier ook beter krijgen had er een van 36 dagen en waarschijnlijk geen eisprong.
Hopen dat het bij ons beiden helpt.
Succes verder.

Groetjes van visje

Hoi Visje,

Ik was bij de 2e Clomidkuur al zwanger (ben nu 28 weken) en ik ken zo nog veel meer succesverhalen. Ik hoop dat het je net  zoveel geluk brengt als bij mij.

Groetjes F. (september forum)

Hoi F

Wat fijn voor jou dat het bij jou zo snel is gegaan. Gefeliciteerd. En in september al uitgerekend. Spannend allemaal zeker.
Maar ik ben wel heel benieuwd waarom jij clomid moest gaan slikken en wat er veranderde nadat je dit was gaan slikken.

groetjes van visje

Hoi!

Ik ben ook zwanger geworden met clomid. Ik had eigenlijk geen cyclus, ik werd wel eens ongesteld, soms om de 6 weken, soms pas na 3-4 maanden (dan is het lastig gokken ). Volgens mij heb ik in die tijd ook nooit een eisprong gehad. Met clomid werd het bij mij veel regelamtiger, nog steeds niet elke 4 weken, maar wel elke 5 weken. Bij de 4e x ben ik zwanger geworden. Nu heb ik een helemaal gezond zoontje van 5 maanden. Ik ben tijdens de zwangerschap zelfs van de gyn overgestapt naar de verloskundige omdat alles helemaal goed ging.
Er is dus zeker veel hoop voor je hoor.

Groetjes
Caroline

(p.s. ik werd alleen ook wel wat emotioneel instabiel van die pillen )

Hoi,
Ik ben nu bezig met mijn eerste Clomid kuur, 50mg. Ik ben 2 weken geleden bij de gynaecoloog geweest en ik had 2 eitjes die op springen stonden! Dus het wordt nu heel spannend voor ons. Ik wacht het weekend even af en als ik niet ongesteld ben geworden denk ik dat ik maandag ga testen.
Ik was ook echt blij met dit resultaat, 2 eitjes met 50mg Clomid! Ik kreeg het ook voorgeschreven omdat mijn cycli veel te lang waren, de langste was zelfs 82 dagen!

hoi meiden

Wat een positieve verhalen allemaal over clomid. Dat geeft mij weer goede moed en dat kon ik wel even gebruiken zeg.
en Layla voor jou is het helemaal spannend, ik begrijp dat je bijna aan je nod zit.
Ik hoop het echt voor je.

Bedankt voor alle reacties echt fijn om zo te praten via deze site

groetjes visje

Terug
Bovenaan