clomid

Hey visje,

Ik ben ooit begonnen met clomid. kreeg enorme opvliegers en emotioneel was ik af en toe een wrak.....hahahaha. Mijn cyclus kwam goed op gang (ook ik had nooit een eisprongen e.d.) maar mijn baarmoederslijmvlies bleef aan de dunne kant. Dit kan een bijwerking zijn van clomid. Ben toen overgestapt op tamoxifen vergelijkbaar spul. Dat gaat tot nu toe beter. Dusse als het met clomid niet werkt zijn er ook nog andere middelen waar het wel mee werkt! Maar we gaan er gewoon van uit dat clomid aanslaat als een tierelier. Succes ermee!

Dikkeknufiebuffie Sjan

Hallo,

Ik heb NOG geen ervaring met clomid, maar ga er wel binnenkort mee starten.

Ik ben op dit moment bezig met primolut, zodat ik ongesteld wordt.
Tijdens deze menstruatie moet ik op de derde dag beginnen met clomid,
om mijn eisprong op gang te krijgen.

Ik ben sinds 6 maanden gestopt met de pil (diane 35, na 10 jr). Sinds
die tijd ben ik niet meer ongesteld geworden. Na twee bezoeken aan de
ha ben ik afgelopen donderdag bij de gyn geweest voor een echo. Hier
waren geen bijzonderheden/afwijkingen op te zien. Zij heeft mij
geadviseerd om via de ha te starten met primolut en daarna clomid.

Ik lees erg positieve berichten over clomid, hier op dit forum. Ik hoop dat het voord
dag bezig met primolut, moet dus nog 3 dagen. Daarna na 2/3 dagen
ongesteld en dan starten met clomid. Mijn eisprong zou dan precies op
vakantie zijn, kunnen we goed klussen.....

Veel suc6.

Groetjes Miranda (25 jr, eerste kindje)

hey allemaal

ook ik begin met clomid als ik deze keer ongi word. Maar nu word ik dus niet ongi, ben 4wkn geleden bij de gyn geweest en die zag een eitje zitten, dus ik dacht zeer goed, dan gaan we er extra voor. 2 weken teruggeweest en het eitje was weg, dus ik dacht dat ik deze keer een normale cyclus ging hebben. niet dus, ben nog altijd aan het wachten(dag 40). Hij wou me toen ook al med vooschrijven om ongi te worden, maar dat weigerde ik omdat ik dacht dat ik een gewone cyclus ging hebben. Heb ik daar nu spijt van. Ik zou nu echt met clomid willen beginnen en een beeje nieuwe hoop krijgen. Als ik dinsdag nog niet ongi ben, ga ik een nieuwe afspraak maken.
Vind de positieve reacties op clomid zeer hoopgevend.

Succes iedereen
Groetjes grace

Hai,

Ik heb een zoontje van 2 jaar die ik gekregen heb middels Clomid. We waren al ruim 1,5 jaar aan het proberen om zwanger te worden, maar dit lukte maar niet. Ik was ook heel onregelmatig. Ben toen naar de huisarts gegaan en deze heeft me doorgestuurd naar de gyn. Deze schreef me Clomid voor (50 mg) en 2 maanden later was ik zwanger.

Nu willen we graag een 2e kindje en ben ik weer aan de Clomid. Ik hoop dat het deze keer weer zo snel gaat als met mijn eerste kindje.

Het is geen wondermiddel, maar het kan je wel op weg helpen.

Groetjes,
Female

Terug
Bovenaan