CMV

Hey,
Ik snap je angst volledig. Zelf heb ik een zoontje van 2 en nu 12 weken zwanger. De laatste maanden is hij erg vaak ziek geweest en ikzelf heb al een paar dagen vreselijke keelpijn bah...
Best je bloed laten testen inderdaad! Zelf heb ik in het verleden nog geen cmv gehad, als je dit wel had zal dit een grote geruststelling zijn! 
En indien niet, proberen niet teveel aan te denken, uiteindelijk heeft het toch geen nut er nu over te piekeren... 
Hopelijk goed nieuws na je bloefafname en succes met je zwangerschap! 

Bloed prikken om te kijken of je het al gehad hebt heeft (helaas) niet zo veel zin. Je kan dan namelijk nog steeds reactivatie van het virus krijgen met dezelfde effecten. Wat hier eerder al gezegd was, de kans is wel heel klein dat het problemen geeft. Ik lette er wel op, maar dan meer de dingen die je waarschijnlijk al doet dus handen wassen na verschonen en contact met speeksel/snot etc, en daarnaast at ik niet van hetzelfde bord of met zelfde bestek. Dan vermijd je het meeste contact, zonder dat je er de hele tijd mee bezig bent (vond ik dan). 

Terug
Bovenaan