cola

zoals de titel al zegt..

ik ben fan van cola.. je hebt bij een kruidenier:p van die handige halve liter flesjes cola.. en als ik er eenmaal 1 open heb gaat die ook op.. (bijna elke dag wel)

ma nu zie ik opeens op internet dat t schadelijk is!

iemand tips om af te kicke?

liefs

2 glazen cola is volgens mij gewoon goed hoor!!
mijn vriendin drinkt echt hele dagen cola light en heeft 4 gezonde kids.... die drinkt echt liters weg,....

beetje hetzelfde als koffie en thee met theeiine

Ik leef op de cola!!
Ik heb een tijdje zonder gedaan omdat ik een heel druk kindje heb. Maar meneer werd er niet rustiger van, dus ik zit weer volop aan de cola.
Ik sta er mee op en ga er mee naar bed. Ik heb er gelukkig ook geen last van met slapen.

Ze zeggen dat te veel niet goed is. Maar ook ik heb al 2 gezonde kids.

Groetjes, Ris

Niet alleen niet goed voor de kleine, maar ook voor jezelf. Zoveel suiker is niet echt een stimulans voor een gezonde voeding.

Zin in iets komt en gaat altijd in vlagen. Als je trek krijgt in cola, pak dan even een tijdschriftje, ga naar een andere kamer of leidt jezelf op een andere manier af. Een minuutje later is de zin opeens veel minder sterk. En zet voor jezelf een limiet op een dag: max. 1 glas ofzo.

Sterkte, en jouw kindje zal vast ook met cola wel gezond ter wereld komen, hoor.

Als je weet dat cola slecht is dan drink je het toch niet? Ik ben altijd een verstokt roker geweest, maar ik ben ook gelijk gestopt....

Als je iets ECHT graag wilt, is het helemaal niet zo moeilijk om te stoppen!

Succes!

Liefs, Nicoel 9w3d

Nou Nicole dat ben ik wel helemaal met je eens hoor. Van die slappe vaatdoeken die blijven roken tijdens de zwangerschap daar kan ik ook geen respect voor hebben.

Maar cola kun je niet vergelijken met roken. Gewoon je gezonde verstand gebruiken en alles met mate dan is er niks aan de hand lijkt me.

Terug
Bovenaan