Collega's van man te betrokken bij zwangerschap

Wat een hilarisch verhaal dit. Bijna alsof het uit een film zou kunnen komen. Soort Knocked Up scenario's. Anyway, nu serieus: hoe enthousiast en uitgesproken is jouw vriend over jouw zwangerschap? Het klinkt namelijk alsof hij op zijn werk er veel over praat en wellicht dus zijn mond voorbij, maar ook tegen jou thuis te veel verteld, want wie wil nou horen dat alle vrouwen als bijen om hem heen hangen.... Ik zou een met hem praten over wat hij allemaal wel en niet kan zeggen en dat er ook nog zoiets is als gepaste reserve. 

Update: 
Gelukkig ben ik dus niet de enige die dit allemaal bizar vindt. Gisteravond een goed gesprek gehad, hij is gewoon heel erg enthousiast en super trots, dat is natuurlijk super lief maar ik heb wel aangegeven dat het iets te ver gaat. Hij kon zich daar zeker wel in vinden en zal dit ook aangeven tegenover zijn collega's. 
Dat zijn collega's veel aandacht vragen, wist ik al voor de zwangerschap. Het lijkt nu alleen veel erger te zijn geworden. ? Hopelijk is het nu opgelost en wat betreft de naam... Iemand gaf de tip om dan het geslacht niet te vertellen. Hij houdt vanaf nu zijn mond dicht! 
Thanks dames, op naar de 20 weken echo! ?

Indd heel bizar... en helemaal van dat er een collega mee wil naar de echo.. oh hell no! Dat doe je of samen of neemt bijv jouw / zijn ouders mee.. dat deel je met familie.. niet met een collega van je vriend/man die je helemaal niet kent.. ook heel brutaal om te vragen / zeggen! 
en zo ook met de namen delen.. dat deel je met niemand! Gewoon door het feit dat mensen hun bek (sorry ff grof) niet kunnen houden.. zal zo zonde zijn als iemand van je familie er zo achter komt wat de naam gaat zijn.. dat is juist leuk om geheim te houden.. mensen gaan namelijk proberen te raden.. ben zelf vandaag 30+3 en mensen weten de eerste letter en komen met de leukste namen aan.. heerlijk om te horen.. mijn ouders hebben t geraden maar weten dat zelf alleen nog niet.. ik doe alsof het niet de naam is en straks als ik ben bevallen (mijn ouders zijn dr bij) denk ik dat ik iets zeg van: jullie weten de naam al maanden dus zeg t maar, hahah.
hoop dat je vriend/man verder nu z’n mond niet voorbij praat.. is ook niet netjes van hem hoe enthousiast hij ook is. Veel plezier ook bij je echo! Je deelt t wel met ons toch, hahahaha ?

Mijn vriend en ik bespreken eerst even aan wie we het wel of niet vertellen enz, we doen dit samen en niet apart..... Maar dat een collega die je niet kent erbij wil zijn? CREEPY? 
Ik zou vragen aan hem of hij nu dingen voor zich wil houden en dit ook even aan geeft bij die meiden....

Terug
Bovenaan