combinatie test goed ???

@ MJ en Linn,

Ik wil even laten weten dat ik jullie reactie overdreven vind. Het woord mongooltje is in dit geval helemaal niet onbeschofd gebruikt. Alleen omdat kinderen en mensen er een scheldwoord van hebben gemaakt is dit woord niet geaccepteerd door een gedeelte van nederland. Ik vind het totaal geen aanstootgevend woord en door veel nederlanders wordt het gewoon nog gebruikt.
Zelfs het woord gehandicapt mag je door een bepaalde groep mensen niet eens meer gebruiken: dat moet dan anders begaafd of minder begaafd worden.

Alleen doordat ons taalgebruik door ons eigen toedoen en door gebrek aan normen en waarden vervuild wordt, krijgt Sabrina van jullie een tik over de vingers. Sorry, dat vind ik nou geen stijl. Laten we ons eigen taalgebruik maar eens opschonen. Vloeken, bastaardvloeken (ook als ze gebruikt worden door mensen die niet geloven--> waarom zou je dan überhaupt God vloeken??!), woorden als kut, lul en fuck richten heel wat meer schade aan dan een goed gebruikt woord als mongooltje. Daar stoor ik mij dus alle dagen aan!

Sorry, dit moest mij even van het hart!
 
Terug
Bovenaan