Combinatietest hoog!!!

Wij hebben er ook voor gekozen om geen testen te doen. Met de vorige zwangerschap hebben we alleen de 20 weken echo gedaan en dat moet nu wel omdat ik medicijnen slik tegen de misselijkheid. Dit moet dan ook bij de gyn. Ik vind zelf dat je te vaak verhalen hoort over een goede uitslag met een gehandicapt kindje, of juist en slechte uitslag en toch een gezond kind. Je weet het nooit helemaal zeker en bij ons zou het welkom zijn.

Maar ik kan me in jouw geval voorstellen dat je wel een test wilt doen. Succes met het maken van je keuze, het is toch jullie beslissing!!

Liefs ciomama
 
Ik heb een vruchtwaterpunctie laten doen..dit omdat het risico op een miskraam nihil is...
Het deed totaal geen pijn en je staat zo weer buiten..
Het is ook mijn derde zwangerschap en na 2 gezonde kinderen en mijn leeftijd (38) wilde ik het zekere voor het onzekere..vandaar...
 
de combinatietest is maar een schatting he...?!het ligt eraan wat je met de uitslag wil doen, maar de kans op een miskraam door een vlokkentest is erg klein hoor!

ik heb zelf vorig jaar een vruchtwaterpunctie laten doen, ook een kleine kans op een miskraam , maar ik vond het erg naar en pijnlijk hoor, terwijl ik keihard ben voor mezelf...

succes met je keuze!
 
Jullie zijn een voor een toppers..:) Bedankt voor jullie ervaringen en gevoel, dat jullie met me wilde delen.
Nu de vlokkentest achter de rug is ben toch blij dat ik het gedaan heb...wel
twee weken wachten!!! zelf zo ongeduldig..haha.
Hoop naturlijk dat alles goed is, zeker na de echo van gister, zo verliefd op de kleine wondertje.

Ik vertrouw op onze lieve heer!

Bedankt allemaal :)


 
Terug
Bovenaan