Combinatietest was 'niet goed'.......

Jeetje Claudia, heel veel sterkte met wachten! Ik heb er uiteindelijk ook niet voor gekozen... Kansberekening zegt niet veel en kan altijd nog de andere kant op gaan.... Hopen dat je goed nieuws krijgt!

Groetjes,
H.

Hey meid,
Wat ontzettend vervelend allemaal.
Hopelijk geeft de vlokkentest jullie een stuk zekerheid!
Ik heb de combinatietest altijd geweigerd, dus ik weet daar verder niks van.
Veel succes met wachten, en vergeet niet dat de kans op een gezond kindje vele malen groter is!
Hoe is het verder met jou en je zoontje, al weer een beetje opgeknapt?
Liefs

Hoi MJ,
Bedankt voor je reactie............m'n zoontje was na een week weer opgeknapt (op z'n 1e verjaardag dus ziek), maar na een week had ik de keelontsteking en oogontsteking, plus natuurlijk van de week dat rotnieuws en gelijk 's middags de vlokkentest..........dus al met al was het gewoon wat veel deze week..........ik hou zelf goede hoop dat alles goed is, veel meer kan ik ook niet doen............
Wij hebben bij de andere twee kindjes ook de combinatietest gedaan, en dus bij deze ook, je houdt er altijd rekening mee dat het 'niet goed' kan zijn...........en dan moet je (vind ik) hoe lullig dat ook klinkt 'op de blaren zitten'...........en dan heb je inderdaad onrust, onzekerheid en zenuwen, maar dat is ook een beetje waar ze voor waarschuwen bij zo'n combinatietest......vandaar dat we nu ook voor zekerheid gaan.....
Ze kwamen er trouwens van de week ook achter dat ik niet 12 weken zwanger ben, maar 13 weken en een 1 dag...........dus de uitgerekende datum verandert ook weer............ben nu 7 maart uitgerekend......
Hoe gaat het verder met jou?
Liefs

Hoi,
Ja ik snap wat je bedoelt, maar dat was voor mij precies de reden om het niet te doen, een vlokkentest/vruchtwaterpunctie ed wil ik niet, en om nou 28wk tussen hoop en vrees te leven zag ik ook niet zitten!
7mrt!! ik de 4emrt, al denk ik dat ook deze weer een paar dagen eerder komt, was voorheen ook, ik gok op de 1e,,haha
Je hebt idd wel een rotweek achter de rug en wat jammer dat je zoontje precies op zijn verjaardag ziek was, heeft hij toch nog een leuke dag gehad, of zat er dat niet in?
Nou positief denken, je hebt een gezonde zoon en dat zal dit kindje vast en zeker ook zijn!!
Liefs

Terug
Bovenaan